Probleem met samenvoegen van excelbestanden in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

JenniferWidmer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Berichten
2
Help,

Ik probeer in Word (2002) een adressenlijst te maken waarvoor ik gebruik maak van gegevens uit Excel (2002). Maak daarbij gebruik van de mailwizard. Op het moment dat ik de laatste stap uitgevoerd heb, zet hij iedere regel op een aparte pagina en laat hij alleen record 1, 3, 5, etc zien. Record 2, 4, etc worden dus overgeslagen terwijl ik wel gekozen heb voor alle records. Wat doe ik fout???

Ik wil alle regels op 1 pagina en record 1, 2, 3, etc. onder elkaar...

*hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is...*

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Laatst bewerkt:
Om alle adressen op een pagina te krijgen kies je voor adreslijst.

Groet,
 
Bedankt!! :thumb:

Door te kiezen voor 'directory' in plaats van 'letters' bij main document setup is probleem verholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan