Probleem met scr bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het bestand gedownload en het is een .reg bestand maar als ik erop dubbelklik dan word het met kladblok geopend. Heel raar.

Sami_nl zei:
Ik heb het bestand gedownload en het is een .reg bestand maar als ik erop dubbelklik dan word het met kladblok geopend. Heel raar.

Start
Uitvoeren
"regedit"
< enter >
Bestand
Importeren

Importeer het gedownloadde bestandje..

Ok:
Ga naar start naar uitvoeren typ daar regedit (enter) klik dan op Bestand (links boven in) dan op importeren en dna dat reg bestand selecteren! kijken of het dan wel lukt

Laatst bewerkt:
XP_PC, ik heb het geprobeerd maar dan krijg ik dit bericht:
Can not import c:\scr.reg The key selected is invalid

Post maar geen regbestandjes... lijkt me niet verstandig :)

:edit: en wees blij dat het niet werkt. Bewerkingen in het register kunnen bijzonder vervelende gevolgen hebben als een verkeerde regel een andere waarde krijgt.

Sarvo zei:
:edit: en wees blij dat het niet werkt. Bewerkingen in het register kunnen bijzonder vervelende gevolgen hebben als een verkeerde regel een andere waarde krijgt.

Eens :).

========
Klik eens rechts op de schermbeveiliging, welke opties heb je? Staat er installeren/testen/configureren?

XP_PC zei:
========
Klik eens rechts op de schermbeveiliging, welke opties heb je? Staat er installeren/testen/configureren?
Sorry XP_PC, ik zie nu pas je reactie. Ja er staat configure en daaronder install.

Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd maar het probleem is nu opgelost. Ik meld het even voor het geval dat iemand met hetzelfde probleem ooit hier terecht komt.
Ik heb op deze pagina een .reg bestandje (Restore default associations for SCR files) gedownload en uitgevoerd. Maar eerst moest ik via Tools/Folder Options/File Types mijn .reg bestanden corrigeren want die waren ook door System Mechanic aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan