Probleem met script

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/cmotiongallery.htm

Ik heb dit script proberen te gebruiken in een tabel, maar het wordt volledig verkeerd weergegeven. Het vb staat op http://www.dantasy.be/aangepast/pagina/belettering.html

Weet iemand wat ik verkeerd doe? Ik heb al van alles geprobeerd, maar het wil niet lukken:(

Ik heb even heel snel gekeken, maar weet je zekker dat je alle code goed heb afgesloten en dan alle bestanden in de juiste mappen staan?

Verander deze dingen eens in je script;

HTML:
 //3) Set to maximum width for gallery - must be less than the actual length of the image train.
var maxwidth=0;

Vervang deze eens met
HTML:
 //3) Set to maximum width for gallery - must be less than the actual length of the image train.
var maxwidth=1000;

Waarschijnlijk werkt het niet door de 0.

Verder

HTML:
 //5) Set message to show at end of gallery. Enter "" to disable message.
var endofgallerymsg=""'<span style="font-size: 11px;">End of Gallery</span>';

Moet dit worden:

HTML:
 //5) Set message to show at end of gallery. Enter "" to disable message.
var endofgallerymsg='<span style="font-size: 11px;">End of Gallery</span>';

Wat je hier fout hebt is de dubbele "".

Dat moet een ' zijn.

Ik hoop dat dit het is, anders zou ik het ook niet weten.

Alvast bedankt voor je hulp.
Ik heb alles aangepast wat je zei, maar spijtig genoeg werkt het nog steeds niet.
Misschien weet je een alternatief script dat ongeveer hetzelfde doet, want dit wilt echt niet lukken zo te zien.

...Misschien weet je een alternatief script dat ongeveer hetzelfde doet, want dit wilt echt niet lukken zo te zien.

Dat licht eraan, als je gewoon wat plaatjes wilt laten zien kan je dat op heel veel manieren doen. Gebruik bijv de Highslide JS als je alleen wat plaatjes wilt laten zien. Heeft een mooi effect. Werkt bij bijna alle browsers.(IE 7 nog in Beta)

Maar je kunt even kijken of het iets is.

Je kunt het via www.tombalfoort.com/blog/download/zip/highslide.zip downloaden

Laatst bewerkt:
Ik wil iets dat zo veel mogelijk lijkt op de fotobalk die op msn.be staat...
Bestaat er zo iets?

Ik vind dit ook een beter script, maar het moet iets met 'pijltjes' zijn voor de persoon waar ik dit voor maak... Ik heb al veel gezocht, maar niet veel gevonden.

Waarom met pijltjes. Ik vond het niet duidelijk dat ik daar overheen moest gaan toen ik op de site kwam.

Je kunt het beter zo doen vind ik of met het vorige script wat ik getipt heb. Dat staat veel netter bij die site.

Waarom met pijltjes. Ik vond het niet duidelijk dat ik daar overheen moest gaan toen ik op de site kwam.

Je kunt het beter zo doen vind ik of met het vorige script wat ik getipt heb. Dat staat veel netter bij die site.

Ik moet het nu eenmaal zo doen. Ik had eerst FrogJS gebruikt, maar dit was ook niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan