probleem met showtime

Status
Niet open voor verdere reacties.

pet21

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Berichten
7
ik heb sinds kort nero 9 en als ik nu een mediabestand wil afspelen, kan ik hem met bestand openen geen showtime kiezen.
als ik dan naar showtime ga en hem aanklik, pakt hij hem niet.
ik kan hem alleen maar openen via showtime zelf, wat nu? bij voorbaat mijn dank.
 
Weet niet echt wat het probleem is en dit is een beetje offtopic maar waarom gebruikt je showtime dat is traag en onhandig

tip:
Download: K-lite codec pack basic
Download: Windows media player classic
deze 2 samen doen alles wat je hartje begeert

super snel en nooit problemen met een filmpje zonder geluid of zwart beeld
 
nero showtime

nou sorry hoor, ik vind showtime juist wel, gezien wat je er allemaal mee kan doen.
meer als met de media player classic, alhoewel die ook niet slecht is.
groeten peter
 
Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar ja kan ook rechtermuis knop programma uit lijst bladeren naar programma en dan in de nero9 map zelf het juiste icoontje aan klikken ;)
Tip:
Nero9 is opzich goed, maar vlc player is beter.
miss moet je het daar mee proberen ;)
 
nero showtime

maar als jij bedoelt bestand openen met en dan kiezen programma en dan naar nero showtime, pakt hij hem niet, wat hij normaal gesproken wel doet.
groeten peter
 
Je moet bovenin bij 'Extra' en dan 'Mapopties' de juiste bestandstype koppelen aan Showtime.
Je kan ook DivX 7 installeren is ook een prima programma dat alles afspeelt.
 
nero showtime

dat heb ik geprobeerd, als ik dat doe en ik kies en hem dus aan, zou er normaal gesproken bij dat bestandstype nero showtime moeten staan.
nou dat is dus niet zo. groeten peter
 
nero showtime

ja, dat wil ik wel proberen, maar ik kan nergens een losse showtime, overal proberen ze je ook een volledige versie van nero te laten downloaden, wat ik dus niet wil.groeten peter
 
Heb je niet de originele installatie CD van Nero, dan installeer je die nog een keer.
 
nero showtime

nee dus,ik heb hem geleend van iemand anders en daar kan ik niet meer aankomen, groeten peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan