Probleem met site netdirect.nl in ie6 voor xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinlwd

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2000
Berichten
43
Ik heb windows xp pro met service pack 1 en alle mogelijke updates. Ik kan de site www.netdirect.nl niet bekijken, er komt alleen zoon witte pagina met: deze pagina kan niet worden weergegeven. IK vindt dit heel vreemd want anderen kunnen deze site wel opvragen.
En het lastige is dat veel links in betaalde mails via netdirect.nl gaan en die kan ik dus niet bekijken.
Wie kan mij hier mee helpen?
 
Kijk in IE eens naar je beveiligings instellingen, zet ze allemaal op standaard. Je kan ze vinden via Extra/Internet opties op het tabblad beveiliging. Kijk dan gelijk onder privacy wat je hebt staan bij cookies aacepteren en bij Inhoud of je sites hebt geblokkeerd met restricties.
 
Ik heb de beveiligingsinstellingen op laag staan, heb geen restricties ingesteld en heb de cookies op alle accepteren.
 
Die site kan ik ook niet bekijken ... Lijkt me down.

Groetjes,
Bennie
 
Dat dacht ik eerst ook, maar aangezien anderen de site wel kunnen opzoeken licht het probleem bij mijn pc, ik denk dat het eeen windows xp probleem is, zal mijn probleem ook effe in het windowsxp onderdeel zette want ik wil het probleem graag oplossen en dan doorgeven aan anderen want ik denk dat er meerdere mensen dit probleem hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan