Probleem met skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zee Online

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
Berichten
65
Daarstraks was ik met mn beste maat aan het skypen en als de webcam afstaat tijdens het gesprek kan die blijkbaar alles volen wat er op mijn beeldscherm verschijnt.
EN het lijkt te kloppen ook: want als ik een foto bekijk van een hond zegt ie 'mooie foto van een hond' en dat is zo al met verschillende dingen dat het klopt.

Uiteraard is het niet de bedoeling en zelfs al is hij mijn beste vriend, toch vind ik het niet leuk dat hij alles kan volgen.

Nu wilde ik eens vragen wat ik eraan kan doen om dit probleem in de toekomt te vermijden?
 
Skype blijft video verzenden als je op het kruisje drukt. Druk op videogesprek beeindigen, en kies voor bellen i.p.v videobellen.
 
Hazo, zijn er nog andere methodes ook?
Want het is toch niet normaal dat als ik mijn webcam ff afzet dat ze kunnen meeloeren op mn scherm he. Kan ik dat niet vermijden met een bepaalde instelling.
 
misschien een tooltje zoals manycam geinstalleerD?, die als standaard cam en dat daar dan desktop staat geselecteerd.
 
Heb de tekst op die website gelezen, maar vind nog steeds niet wat ik zoek.
Zelfs al klik ik niet op die delen, toch kan hij blijkbaar mijn beeldscherm exact bekijken wat ik allemaal doe en typ.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan