Probleem met software te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deewite

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2011
Berichten
7
Hallo iedereen,

Ik wilde enkele programma's verwijderen van mijn laptop via het configuratiescherm omdat ze toch vrij zwaar zijn en ik mijn processor niet wil overbelasten. Als ik echter, via het configuratiescherm, deze programma's wil verwijderen krijg ik de volgende foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het openen van het installatielogboekbestand. Controleer of de opgegeven locatie van het logboekbestand bestaat en of het bestand niet alleen-lezen is.

Ik ben dan in mijn program files gaan kijken naar de installatiemap van de software maar deze staat er blijkbaar niet meer tussen. Ik kan dus ook niet controleren of hij alleen-lezen is. Vermoedelijk zal hier de fout liggen maar heeft iemand enig idee hoe ik die software toch verwijderd kan krijgen?

Bedankt.
 
Ik heb Revo Uninstaller gedownload en het programma heeft de software succesvol verwijderd.
Bedankt!
 
Die 30 dagen download is een trial van de pro versie. Die kan meer de eerste maand, maar daarna moet je als je niet wilt betalen toch de freeware versie nemen. Staat op de zelfde pagina :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan