Probleem met software van een HP psc 1315 all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racingboy

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
97
Beste mensen,

Ik heb een tijdje geleden de volgende printer aan geschaft. Een HP psc 1315 all-in-one.
Ik heb deze gerigistreerd en toch krijg ik volgende melding als ik met Norton scan.
hpgreg32.dll is niet terug tevinden.
Ik heb al een poging gedaan om deze file te zoeken op het net maar krijg geen resultaat.
Nu heb ik het volgende gevonden, maar mijn probleem is dat ik niet zo goed ben ik het engels. Zou er me iemand kunnen helpen door het te vertalen aub.

Het bericht is het volgende.
Ook terug te vinden op "http://www.smartcomputing.com/messages/answer.asp?guid=&messageid=420223&qtype=&sid=&WordList=&searchtype=&df=&dt=&sort=&cmd=&pg=69&uname="

I see that during installation of the all-in-one product software,
Norton WinDoctor cannot find the file hpgreg32.dll. I appreciate your
efforts to resolve the issue.

To resolve the issue please perform the steps below :

1.In Windows Explorer, browse to C:\program files\HP\Digital
Imaging\bin\

2.With the bin folder selected, click Tools (or View in Windows 98),
Folder Options, and then click the View tab.

3.From the Advanced settings list, find Hide extensions for known file
types and click to remove the check mark.

4.Click Apply and then OK.

5.In the right side of the Explorer window, displaying the contents of
the bin folder, right-click anywhere.

6Click New, Text Document, and name the new file hpgreg32.dll

7.Run Norton WinDoctor again and the error should not occur.

Alvast mijn grote dank.

Greetzzzz, Racingboy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan