probleem met software

Status
Niet open voor verdere reacties.

playgirl

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
hey ik heb een probleem
ik heb een gsm samsung sgh e900 en ik heb er een data kabel bij gekregen en de instal disc de instalatie doet het ma de software wat er bij hoort gaat alleen met windows 2000 of xp!
wat kan ik doen zo dat ik toch men data kabel kan gebruiken op windows 98 of kan ik ergens de software afhalen via internet?
hulp hulp hulp!!

Ik heb de Gebruiksaanwijzing even snel doorgekeken, maar kon geen systeemvereisten ontdekken. Geeft Windows die foutmelding?
Als de GSM alleen maar werkt onder Windows XP of 2000 ben ik bang dat je hem niet aan de praat krijgt op je PC.

Geeft Windows die foutmelding?

als je die wil instaleren komt er een rode fout melding en zegt dit besturingssysteem word niet ondersteund programma word beeindigt!!

Ja, zoals ik al zei ben ik bang dat je de Samsung dan niet aan je PC kunt koppelen.
Misschien is er iemand anders hier, die wel een "sluiproute" weet?

NB: hebben ze er in de winkel niet op gewezen, of heb je hem van een particulier gekocht?
Als je hem uit een winkel hebt kun er misschien over praten om hem in te ruilen voor een GSM die het wél op Windows98 doet?

NB: hebben ze er in de winkel niet op gewezen, of heb je hem van een particulier gekocht?
Als je hem uit een winkel hebt kun er misschien over praten om hem in te ruilen voor een GSM die het wél op Windows98 doet?[/QUOTE

ja in nederland ruilen ze inderdaad nieuwe gsm's ma hier in belgie niet!! ik hoor je al zeggen oooh tis een stomme belg ma ja wij hebben geen hulp sites lijk deze en hier weet ik dat ik geholpen word en gsm is te fijn om weg te doen alleen jammer dat ik die data kabel die er bij zit niet kan gebruiken!!

Ik durf je niet tegen te spreken, je bent al kwaad genoeg...;) maar wij hebben nu toch Europese richtlijnen, ook voor de handel.
Anders stuur je een e-mail, of nog beter een ouderwetse brief, naar de directie van Samsung, of de importeur. Als je het uitlegt zal een beetje PR-man of vrouw er toch iets aan willen doen.

NB: of zeg in die winkel dat je het serieus van plan bent, dat wil vaak ook al helpen.

Waarom installeer je niet gewoon Windows XP Home edition? Ben je van alle problemen af...!!

maar wij hebben nu toch Europese richtlijnen, ook voor de handel. Anders stuur je een e-mail, of nog beter een ouderwetse brief, naar de directie van Samsung, of de importeur. Als je het uitlegt zal een beetje PR-man of vrouw er toch iets aan willen doen.

Een artikel dat gekocht is en dat op de computer niet voldoet aan de systeemeisen, kan juridisch gezien niet meer geruild worden, louter en alleen maar omdat die informatie bekend is voordat je het artikel aanschaft danwel gevraagd had moeten worden. Heb je specifiek gevraagd naar deze info en ben je verkeerd geinformeerd daarover, dan heb je een verhaalsrecht. Samsung is een hele slechte partner als het gaat om klantvriendelijkheid. Dat heb ik uit eigen ervaring. Ik zal NOOIT, maar dan ook echt NOOIT meer iets kopen van Samsung. Apparaten die ik ooit kocht van dat merk en kapot gingen net na of zelfs tijdens de garantieperiode, werden slecht tot niet goed afgehandeld door Samsung. Ik heb het over drie keer een GSM, een televisie, een magnetron, een videorecorder en een vaatwasser. Alle zijn ze kapot gegaan na een te korte levensduur. Mijn advies:

KOOP NOOIT MEER IETS VAN SAMSUNG

Dat heb ik ook gehad met mijn Nokia en PC Suite , PC Suite kon ik alleen instaleren op Windows 2000 of XP , mijn computer was te oud ( win 98 ).Ik heb het opgelost door een bluetooth stick te gebruiken,heeft jouw Samsung bluetooth ?

Een artikel dat gekocht is en dat op de computer niet voldoet aan de systeemeisen, kan juridisch gezien niet meer geruild worden, louter en alleen maar omdat die informatie bekend is voordat je het artikel aanschaft danwel gevraagd had moeten worden.
Dat is natuurlijk zo, maar gaan praten, zeker als de GSM nog maar kort geleden is gekocht, wil soms wel tot een regeling leiden. Wil het in zo'n winkel niet lukken, dan kan vertellen dat je er aan denkt om de TV-rubriek Radar in te schakelen ook nog wel eens iets oplossen. Werkt dat nog niet, dan een brief naar de importeur met een beroep op klantvriendelijkheid en blijk van goede wil. Nog geen medewerking gekregen: dan een klacht indienen bij de Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken.

Ik bezit diverse producten van Samsung, nooit problemen mee.

Ik koop gewoon producten van Samsung.

Als anti-flame.:)

Waarom installeer je niet gewoon Windows XP Home edition? Ben je van alle problemen af...!!

ja ik heb nog een pentium 3 als ik daar xp op zet is die bom vol hebben de mensen me gezegt dat windows xp te groot is voor deze pc!!

Dat is natuurlijk zo, maar gaan praten, zeker als de GSM nog maar kort geleden is gekocht, wil soms wel tot een regeling leiden. Wil het in zo'n winkel niet lukken, dan kan vertellen dat je er aan denkt om de TV-rubriek Radar in te schakelen ook nog wel eens iets oplossen. Werkt dat nog niet, dan een brief naar de importeur met een beroep op klantvriendelijkheid en blijk van goede wil. Nog geen medewerking gekregen: dan een klacht indienen bij de Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken.

heel lief van je ma ben erg tevreden over deze gsm en wil hem niet weg doen alleen jammer dat ik de data kabel kan gebruiken!! zie dat bedoel ik nu net jullie nederlanders zijn zo super vriendelijk!! dank je dank je dank je ook al hou ik deze gsm!! toch bedankt!!

Ik bezit diverse producten van Samsung, nooit problemen mee.

Ik koop gewoon producten van Samsung.

Als anti-flame.:)

Mazzelaar.... Hahahahahaha....

Maar effe serieus. Ik heb die problemen echt gehad en ze werden stuk voor stuk slecht afgehandeld. Vandaar mijn reactie op die manier. Gelukkig heb jij mazzel met jouw Samsung apparaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan