• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met sommen.als & kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoplos

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2015
Berichten
5
Ik ben een programmatje aan het maken om mijn verlof uren uit te rekenen, als ik in mijn bestand handmatig uren in typ dan verrekent excel dat perfect, maar als ik die uren naar die plaats kopieer dan verrekend excel die uren niet meer!:shocked:

Wie kan hiervoor een oplossing aantonen?

In het bijgevoegd bestandje vul je rechts enkel de datum en dienst in en vink je 1 van de 2 keuze's aan de rest wordt u wel duidelijk (hoop ik), de formule voor de berekening vind je in het urenrooster op het tabblad "periode"

Bekijk bijlage test tool verlof upload versie.xlsm
 
Laatst bewerkt:
Ok had ik wel ergens gedacht :), ik zal het anders stellen: als je "terugname uren ... " selecteert dan zal er een berekening gebeuren in de bovenste tabel, als je "volledige dag verlof" selecteert dan is er geen berekening?! ik gebruik nogthans dezelfde formule :confused:, het rare is als ik E17&F17 handmatig invul dat er dan wel weer een berekening is...
 
Voor zover ik er zicht op heb:
in bijvoorbeeld tabblad MDDV kolom I, J, K zijn de "tijden" geen echte tijden (=getallen) maar tekst omdat er spaties voor staan.
Dit lijkt mij de bron van je problemen.
 
WHER bedankt voor de oplossing! Heb aangepast en werkt perfect nu!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan