probleem met sommige sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2001
Berichten
301
hallo

was wat moeilijk om een onderwerp te omschrijven maar goed mijn probleem is als volgt.
ik geef meteen even een voorbeeld want anders kan ik het niet uitleggen.

wanneer ik op de site flitsservice.nl kijk dan hebben ze rechtsbovenin een kaartje waarop je de files kunt bekijken. als ik nu dit kaartje open, kan ik linksbovenin een rechthoekje verplaatsen zodat je een ander deel van de kaart kunt bekijken. Dit kan ik dus niet met IE7

Met Firefox lukt het me wel. Vreemd...

Zijn meer sites die met dit systeem werken en loop er dus vaker tegen aan.

Heb me al suf getuurd bij de instellingen van IE maar ik weet niet waar het m in zit.

Iemand enig idee??
 
Dat zijn soms lastige problemen,
Bij internet opties -> geavanceerd->geavanceerde instellingen herstellen heb je vast al geprobeerd.
ook kun je hier je JAVA installatie testen
Verder zou het ook een beveiligingsinstelling kunnen zijn,
Om dat te testen kun je de site (tijdelijk) aan vertouwde websites toevoegen, bij beveiliging , websites.
Het vinkje bij server verificatie moet dan wel weg, anders lukt het toevoegen niet.
hierna IE afsluiten en opnieuw starten.
Mocht dat het probleem zijn en terugzetten naar standaardinstellingen werkt niet, lezen we het wel hier.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
Het toevoegen van de sites aan vertrouwde websites blijkt de oplossing te zijn!

Top!

Een aanvullend vraagje nog... Je zegt in je reactie dat ik de site tijdelijk moet toevoegen?
Waarom? Kan het kwaad dan?
 
Wanneer de site vertrouwd is, kan het op zich geen kwaad, maar de beveiliging is er niet voor niets.
Bovendien wil je w.s. dusdanige instellingen dat je niet steeds tegen dit soort problemen oploopt.
We weten nu wel dat het aan je beveiligingsinstellingen ligt.
Staat de beveiliging van internet zone op normaal hoog? of op aangepast niveau?
Zet deze dan op normaal hoog, start IE opnieuw op en kijk of de site dan werkt in de internet zone.
mvg leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan