Probleem met Sony DVD Brander DRU510A

Status
Niet open voor verdere reacties.

Initial1

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Hallo,

Alle eerst beste wensen iedereen, wens jullie allemaal een gezond en gelukige 2004.

Mijn probleem is als volg:

mijn sony brander brand laatst bijna geen dvd meer. Soms doet die wel en soms niet. ik gebruik zelf nero 6.0.0.0 om te branden en als ik optie burn image kies doet die het niet. Als ik de image mount met daemon tools en dan kies ik optie dvd copy doet die dan wel. Alleen gister avond geeft dvd copy ook geen oplossing meer. Ik heb pas firmware update gedaan naar 1.0d en de media die ik mee test zijn image 4x -r en Datawrite 4x -r. Er zijn ondertussen al 10+ dvdrtjes mee verneuk dus vind al een beetje duur worden. Als iemand mij hiermee kan helpen heel graag.

Mijn PC Specs zijn:

MSI KT4 Ultra firmware 1.4
512 MB DDR 266Mhz
AMD 1700+
Windows XP Pro (zonder SP1)
Maxtor 40 Gig ATA133

DVD Brander is als slave op de second IDE aangeslote met master als een 120 gig Maxtor schijf (daar staat de image op).

Heb verder nog een vraag en dat is waar halen jullie blank dvds? zijn er nog wat online stores en of winkel die rond een euro per dvd verkoop?

Alvast bedankt.

Groetjes
Initial1

owja vergeet iets te melden.

Bij geeft fout bij lead in. en de media die ik gebruik heeft die al een hoop mee gebrand. :confused:

Als ik jou was zou ik eerst de update van nero maar eens ophalen.
Nero versie 6.0.0.0. geeft problemen, kan spontaan je harde schijf leegmaken.
Als je de update hebt gedaan van Nero dan nogmaals proberen.
En anders gebruik je eens een ander brand progie b.v. alcohol 120%
En waarom heb je een firmware update gedaan, als iets goed werkt moet je niet meteen een update er over heen gooien. Ook hier kan iets fout gegaan zijn waardoor je nu problemen hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan