Probleem met spel L.A. Noire op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pcfreakske2000

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Hallo iedereen,

Ik ben lang weggeweest van dit forum.
Ik was ook op andere forums actief, maar nu zit ik zo niet meer op de forums.

Ik heb gisteren ook het game L.A. Noire gekocht in de winkel. Gisteren geïnstalleerd en dat ging vlot. Het spel gaf aan dat er een "patch" was die verplicht te downloaden was. Heb deze dan ook gedownload en geïnstalleerd.

In eerste instantie wou de patch het game niet "patchen", hij gaf foutmelding nummer 114 of zoiets.
Maar ik ben blijven proberen en via een omweg ( C:\Program Files\Rockstar Games\Patch_XXXXX.exe ( waarbij de XXXX stond voor nummers en dergelijke ) ging het wel om te patchen. Alleen moet je op het bestand rechtsklikken en "Als administrator uitvoeren" ( in Windows 7 ) klikken. Daarna ging het om het spel te patchen.

Daarna wou ik de game opstarten, maar kreeg een foutmelding in verband met het bestand "settings.ini" ( dat zich bevindt in de map C:\Documenten\Rockstar Games\L.A. Noire\settings.ini.
In de foutmelding werd gemeld om dit bestand te verwijderen.
Tervergeefs, het spel wil maar niet opstarten. Krijg alleen het "L.A. Noire "glowsign" te zien ...

Ik denk dat ik het spel ga terug doen naar de winkel ( met mijn kasticket ) en hopelijk zullen ze mijn geld teruggeven, ofwel moet ik een ander game kiezen en hopelijk werkt dit wel ...
Of anders moeten ze mij een ander exemplaar van L.A. Noire geven die wel werkt !

Hallo allemaal,

Ik heb gisterenavond nogmaals geprobeerd om het spel aan de praat te krijgen en het is gelukt.
Deze thread mag dus gesloten worden.

Handig voor andere gebruikers zou zijn, als je even aangaf waardoor het is gelukt.

ja, altijd goed om de oplossing op een probleem even weer te geven.
veel mensen googelen voor hetzelfde probleem en komen dan hier op helpmij terecht.
dus misschien dat je t even nog wilt vermelden, misschien moest de pc even afgesloten en
opnieuw opgestart worden na de install van de patch?

over een game terug brengen naar de winkel.
ik probeerde dat eens 2 jaar geleden maar men nam m niet terug, ookal had ik de bon nog.
men vertelde me dat ik nu de key code, of registratie code wist van de game en daarom kon men
m niet terug nemen. en aangezien de meeste games tegenwoordig dit soort codes hebben is
terug geven of ruilen dus niet meer mogelkijk.

leon

Hallo iedereen,

Awel, ik had de installatie van het spel L.A. Noire gedaan, maar soms kwamen die errors.

Ik heb dan het spel L.A. Noire terug verwijderd en mijn pc terug opgestart.
Daarna heb ik terug het spel L.A. Noire geïnstalleerd en daarna ging het ineens wel. Waardoor het kwam, dat weet ik niet, maar het feit is dat het spel ineens wel werkt.

goed om te horen, soms gaat er gewoon wat fout tijdens een install en dan is het inderdaad
t beste even te deleten en opnieuw te proberen. veel plezier met de game, heb m ook liggen
maar "moet" eerst de Rage nog uitspelen.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan