Probleem met starten van een aantal spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kidsboys2

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2009
Heey,

Ik speel de Online game RuneScape, sinds een paar weken is RuneScape updated met een nieuwe grafische versie, DirectX.
De beste versie tot dan toe heeft de naam OpenGL gekregen. In het begin dat het uit was kon ik DirectX wel activeren.

Maar de afgelopen week wil ik DirectX opstarten en krijg ik opeens dit scherm in verschillende varianten.

gameprob2.png

Ik vond het niet een probleem dat ik niet in DirectX kon omdat ik toch al in OpenGL kon komen.
Maar toch heb ik elke dag geprobeerd om DirectX te starten waarbij ik weer zo'n scherm kreeg.

Sinds gister heb ik Game Maker 8.0 gedownload en probeerde de tutorial van gm8.
In stap 7 word er gezegt dat ik het spel moet gaan testen. Maar dan krijg ik weer hetzelfde probleem als bij RuneScape in DirectX mode.

gameprob1.png

Ik heb hierna de computer opnieuw opgestart en de virus scanner helemaal laten lopen maar ik kan het maar niet opstarten. Iemand een idee wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen?

dat denk ik niet, ik heb net mijn hele computer stofvrij gemaakt en dat is vaak wel de rede bij mij waarom iets oververhit is, maar dan werkt hij nog niet...

ik laat mijn pc wel even tot eind april resetten :rolleyes:

Herstellen lukt ook niet :confused:
Bij 5 verschillende datums lukt dat niet...

Laatst bewerkt:
Ik heb het al opgelost, de versie van directX die ik had was de boosdoener.
Ik heb deze verwijderd omdat dit 1 van de programma's was die ik had gedownload voor dat ik dit probleem kreeg (de andere was een AVG scanner). toch bedankt voor de hulp, ik ga nu snel even verder de tutorial game programmeren :p

al weet ik nog steeds niet waarom die niet wil herstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan