Probleem met startpagina in explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

diboot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2003
Ik zit met het volgende probleem,
Sinds enige tijd word er ongevraagd een startpagina in mijn explorer geplaatst nl. Startpage die pagina verwijder ik dan en plaats dan weer mijn zelf gekozen startpagina in de browser Dat verwijderen doe ik vrij rigoreus nl.het volledige bestand van de schijf en ook nog alle sleutels met de aanduiding startpage uit het register.
Maar bij het opnieuw opstarten is deze pagina weer terug.Tevens heb ik op aanraden van Virus allert allerlei
progies geprobeerd o.a.Spybot en hijackthis enz.maar dat helpt ook niets dus ik heb er maar mee leren leven.
Maar nu doet zich het volgende voor als ik op extra en dan Internetopties druk krijg ik het volgende scherm te zien.
DE BEWERKING IS GEANNULEERD VANWEGE OP UW SYSTEEM GELDENDE BEPERKINGEN.
NEEM CONTACT OP MET DE SYSTEEM BEHEERDER.
Nu ik zit allen op deze computer en ik heb een beheerders account dus ik weet niet hoe ik hier van af moet komen.
Het gekke is , als ik via het configuratiescherm naar internet opties ga dan kan ik alles doen alleen wijzigen start pagina gaat niet
Op mijn pc is windows XP home geinstalleerd
Wie kan mij helpen

Hierbij de de logfile gemaakt door het programma Hijack
Na het stappenplan precies zoals aangeven uitgevoerd te hebben was het probleem van de internetopties wat betr.veranderen van startpagina opgelost.ik weet niet of startpage nu terugkomt maar misschien kun je dit opmaken uit de hyacklog.

Bijlagen

Goed de link doornemen van Wim.

Als je dat gedaan had had je geweten dat je ook in dat topic verder kan gaan en dat je het niet als txt file moet posten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan