Probleem met Subwoofer na herinstallatie Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasDeJonge

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2011
Hallo,

Ik heb net een herinstallatie van Windows 7 Home Premium 64 bit gedaan. Dat is allemaal prima verlopen, maar nu heb ik echter wel een probleem. Mijn subwoofer is namelijk veel zachter als hij hoort te zijn. Zelfs als ik hem op maximaal zet is hij nog niet goed te horen... Het vreemde is dus dat hij het wel doet... maar gewoon niet hoorbaar. (ik kan hem namelijk voelen trillen) Dit probleem doet zich niet voor als ik de stereo set aansluit op mijn andere laptop, en heeft zich voorheen bij mijn laptop altijd al goed gedragen. Heeft iemand misschien enig idee waar dit aan kan liggen? Ik dacht zelf dat het wel aan de drivers zou kunnen liggen aangezien een schone Windows die niet allemaal meeneemt... maar hoe moet ik mijn audio drivers updaten? Ik heb Realtek HD Audio... maar hun website heeft maar één driver, die ik dus al heb. Het zou fijn zijn als iemand mij met dit probleem zou kunnen helpen, want zo klinkt mijn audio echt nergens naar...

Ik kom er net achter dat dit probleem zich OOK voordoet bij mijn koptelefoon. Het probleem zit dus niet bij de subwoofer maar blijkbaar heeft mijn geluid gewoon minder bass ofzo...

Alvast bedankt,
-Bas de Jonge

Laatst bewerkt:
zit er niet een klein programmaatje bij de cd van je moederbord voor de instellingen van de speakertjes?
Drivers zijn noodzakelijk voor de juiste werking van de apparaten, software voor overige handigheden/instellingen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan