Probleem met taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iris01

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2011
Hallo,

sinds gister heb ik het probleem dat mijn taakbalk steeds naar voren komt. Hiermee bedoel ik dat als ik in mijn browser zit, dan wordt mijn browser elke keer gedeselecteerd en dan moet ik elke keer opnieuw mijn browser aanklikken (heel vervelend als je net aan het typen bent). Ook als ik een filmpje kijk en deze staat full screen, dan komt elke keer de taakbalk weer in beeld.

Het is een beetje lastig om uit te leggen, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

Hallo Iris. Je zou eerst een kunnen proberen om IE te resetten, kijken of het helpt. Ga naar menu extra, internetopties, tab geavanceerd, knop opnieuw instellen.

Ik gebruik Google Chrome, en kan daar niet goed vinden wat je bedoelt.
Maar ik denk ook niet dat het aan de browser ligt, want als ik in Word zit gebeurt er hetzelfde. In Word kan ik dan ook niet meer scrollen of typen, tenzij ik in Word klik met mijn muis. Hij is dan dus niet langer geselecteerd. En dat heeft denk ik te maken met de taakbalk, want als ik een video op full screen af speel, dan komt die taakbalk ineens weer in beeld. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet veranderen.

Vreemd. Heb je onlangs nog updates toegepast.

Wanneer werkte alles nog voor het laatst. Kun je nog terug met systeemherstel.

Heb je onlangs bestanden een keer over gezet vanuit een backup.

Scan je computer eens grondig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan