Probleem met taalinstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

diamant069

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
Hallo,
Ik heb Office 2007 en deze staat in het engels.Nu ga ik op linksboven (officebutton klikken)
en ga op (word options klikken).
Dan op (Language settings klikken).
Dan(Ad Dutch Belgium aanklikken) zodat deze geselecteerd is.
Als ik dan Office terug opstart zou dit moeten opstarten in het nederlands als ik het goed heb?
Maar helaas terug engels.
(Dutch belgium staat nog steeds in mijn enabled editing languages).
(De englis us (limited support) die ik reeds verwijdert had staat er automatisch terug bij??)
Mijn vraag : Hoe kan ik Office 2007 in het nederlands zetten?
Iemand die mij stapsgewijs eventueel kan helpen?
Dank u :confused:

Hallo,
Ik heb Office 2007 en deze staat in het engels.Nu ga ik op linksboven (officebutton klikken)
en ga op (word options klikken).
Dan op (Language settings klikken).
Dan(Ad Dutch Belgium aanklikken) zodat deze geselecteerd is.
Als ik dan Office terug opstart zou dit moeten opstarten in het nederlands als ik het goed heb?
Maar helaas terug engels.
(Dutch belgium staat nog steeds in mijn enabled editing languages).
(De englis us (limited support) die ik reeds verwijdert had staat er automatisch terug bij??)
Mijn vraag : Hoe kan ik Office 2007 in het nederlands zetten?
Iemand die mij stapsgewijs eventueel kan helpen?
Dank u :confused:

hoi diamant069,

Heb ook last van dit probleem gehad, uiteindelijk bleek in het configuratiescherm bij landinstellingen-->toetsenbordinstellingen mijn invoertaal op engels ipv nederlands. Blijkbaar is Word 2007 intelligent (of irritant) genoeg om daar naar kijken

suc6 ermee!:thumb:

Hoi,

Nee, dat gaat niet werken.
Je hebt een Engelstalige versie van het MsOfficepakket.
Door het wijzigen van de taal (voor spellingcontrole e.d.) verander je de taal van het aangeschafte pakket niet.
De menu's en dergelijke hebben niet met de door jou aangegeven taal instellingen te maken.

Heb mijn invoertaal al gecontroleerd en staat op Ned.Dus daaraan kan het niet liggen.
Ik denk dat Teun zal gelijk hebben.Alvast bedankt voor jullie snelle reactie.Laat deze vraag nog even openstaan indien er iemand nog met iets uit de bus komt.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan