Probleem met table/column width

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsDesmet

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hallo (... tijdje geleden dat ik nog iets heb gepost op dit forum. ;) )

Ik heb een klein probleempje met de layout op mijn website. Het zit 'm hier: http://mpsf.x10.mx/topics.php?thread=2
Hier zie je een tabel die voor het grote publiek bestaat uit 2 kolommen "Topics" en "Posts".
Als je bent ingelogd als moderator of administrator zie je ook nog een 3de kolom, "Mod Functions". Die kan ik spijtig genoeg niet tonen :P Maar het is volgens mij ook niet echt belangrijk (dus die hou ik voor deze vraag even buiten beschouwing).

Op deze moment zal je zien dat beide kolommen de standaard "autofit" wijdte hebben. Het is echter mijn bedoeling dat enkel "Posts" autofit is, en dat "Topics" de rest van alle plaats inneemt, zodat de tabel op die manier een wijdte heeft van 100%. En hier slaag ik niet in.
Het probleem is, als ik de tabelwijdte instel op 100% zijn alle kolommen gewoon breder geworden. Enkel "Topics" zou breder mogen zijn.

(Als het van belang is, hou er ook rekening mee dat er eventueel dus ook een derde "Mod Functions" kolom is, die moet ook autofit zijn)

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd want ik ben niet bepaald een expert in html layout! :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan