Probleem met tekst printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietpdk

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2007
Als een kennis van mij een document maakt in Word 2003 worden alleen de plaatjes uitgeprint maar de tekst niet.
Printen vanuit andere applicaties gaat wel goed.
Voor de zekerheid hebben we de printer opnieuw toegevoegd maar dat was het probleem niet.
Iemand enig idee waar ik dit kan zoeken?

Ik zit helaas nu op een plaats waar ik geen 2003 tot mijn beschikking heb, maar ik weet dat in het menu (Opties ? / Extra?) een optie zit om alleen tekst af te laten drukken zónder afbeeldingen. Wellicht dat op diezelfde plaats ook een optie zit om alleen afbeeldingen te laten afdrukken zónder de tekst.
Mogelijk is onbedoeld daar een vinkje komen te staan?
Misschien dat iemand die meeleest en die Office 2003 heeft even de exacte lokatie mee kan helpen zoeken?

Ik zit helaas nu op een plaats waar ik geen 2003 tot mijn beschikking heb, maar ik weet dat in het menu (Opties ? / Extra?) een optie zit om alleen tekst af te laten drukken zónder afbeeldingen. Wellicht dat op diezelfde plaats ook een optie zit om alleen afbeeldingen te laten afdrukken zónder de tekst.
Mogelijk is onbedoeld daar een vinkje komen te staan?
Misschien dat iemand die meeleest en die Office 2003 heeft even de exacte lokatie mee kan helpen zoeken?

Klopt, dat is Extra - Opties en dan het tabblad Afdrukken.
Dat hebben we nagelopen en daar staat alles goed.
Bedankt.

Waar ik even benieuwd naar ben:
je schrijft dat het printen vanuit andere applicaties wel goed gaat. Bedoel je daarmee ook de andere Office applicaties zoals Excel, Powerpoint etc. etc.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan