Probleem met terugkeerpatroon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swacar185

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Op het werk werken wij nog met oulook 98. Ik ondervind volgend concreet probleem : ik wil een taak starten vanaf 3/1/2006 en laten terugkeren de 1° werkdag van elke 3° maand. Outlook verandert dan steeds de datum van eerste uitvoering naar de eerstvolgende datum (in dit geval dus 3/4/2006), maar niet op 3/1/2006 ! Ook wanneer je dit met een afspraak doet, krijg je 't zelfde resultaat !
Help iemand aub ? Dank bij voorbaat

Ik heb het kunnen reproduceren in Outlook 2000. Erg vreemd inderdaad.

Overigens is het starten van de taak (3 maandelijks eerste werkdag) op 3 januari niet handig, want dat is een dinsdag (tweede werkdag).

Ik heb de taak vervolgens eens op 3 oktober 2005 laten starten... werd de eerstvolgende herhaling op 7 november gezet!

Toen ik vervolgens de startdatum van de herhaling op 2 januari 2006 instelde ging het wel goed....

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Suc6!

Bedankt,
Ik had ook al een beetje zitten expirementeren, en via allelei slinkse trucjes, kom je er dan wel, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn toch ?

3 jan 2006 is niet de eerste werkdag van de maand.
Dus waarom verbaas je je dan als Outlook als eerstvolgende eerste werkdag van het volgende kwartaal 4 april 2006 vindt?

Sorry, maar hier in België (en zeker in overheidsdienst, is 3 januari wel degelijk de eerste werkdag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan