wickedwillie
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2010
Hallo iedereen,
hopelijk kunnen jullie mij helpen! Ik probeer het probleem beetje te schetsen:
ik had vroeger een pc met windows XP.
Ik heb een externe harde schijf gekocht van Iomega (1 TB)
Op mijn oude pc werkte deze perfect: films kon makkelijk backuppen naar de harde schijf, indien nodig kon ik makkelijk iets terugzetten met behulp van ntbackup...
Onlangs heb ik mij een nieuwe pc aangeschaft met Windows Vista.
Wanneer ik nu mijn externe harde schijf aansluit, krijg ik een overzicht van al mijn back-ups... tot hier geen enkel probleem dus...
Wanneer ik echter gebruik wil maken van Windows NT Back-up, ga ik nog altijd correct naar het tabblad Media terugzetten en beheren MAAR:
ik kan enkel de allerlaatste update terugvinden in dit tabblad... plots vind ik dus geen enkele filmbackup terug van de vorige maanden :-s
Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd zou doen?
Bedankt alvast!
Groetjes
hopelijk kunnen jullie mij helpen! Ik probeer het probleem beetje te schetsen:
ik had vroeger een pc met windows XP.
Ik heb een externe harde schijf gekocht van Iomega (1 TB)
Op mijn oude pc werkte deze perfect: films kon makkelijk backuppen naar de harde schijf, indien nodig kon ik makkelijk iets terugzetten met behulp van ntbackup...
Onlangs heb ik mij een nieuwe pc aangeschaft met Windows Vista.
Wanneer ik nu mijn externe harde schijf aansluit, krijg ik een overzicht van al mijn back-ups... tot hier geen enkel probleem dus...
Wanneer ik echter gebruik wil maken van Windows NT Back-up, ga ik nog altijd correct naar het tabblad Media terugzetten en beheren MAAR:
ik kan enkel de allerlaatste update terugvinden in dit tabblad... plots vind ik dus geen enkele filmbackup terug van de vorige maanden :-s
Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd zou doen?
Bedankt alvast!
Groetjes