probleem met the Sims 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolanda_2008

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2005
Hoi,

ik heb een vraagje over het spel the Sims 1.

Ik wil dit spel spelen op een laptop met windows 7, en het spel heb ik op een externe harde schijf gezet (the Sims deluxe) en daarna het uitbreidingspakket beestenboel geinstalleerd en deed alles het.
Nu probeer ik het een dag later weer op te starten, en krijg ik de volgende melding :

Updaten: we hebben gemerkt dat je een ander uitbreidingspakket hebt geinstalleerd na the sims beestenboel. Om dit goed te laten werken zal the sims beestenboel je installatie updaten.

NOTE: ik heb dus geen ander uitbreidingspakket geinstalleerd!!!

Als ik dan op ok druk, dan vraagt ie of ik het spel Sims Beestenboel wil deinstalleren. Dan druk ik dus nee, en dan gebeurd er verder niets meer. Druk ik op ja, dan wordt het gedeinstalleerd.

Weet iemand hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?

Heb al een keer alles eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd, dan doet het programma het, maar de volgende dag doet ie het weer niet!

Groetjes

En wat als je zoals gevraagt word Beestenboel update?

Probeer het anders eens gewoon op de vaste schijf te installeren.

Als ik doe wat de update zeg, dan deinstalleer ik beestenboel. Er wordt niets geupdate.

Zou het kunnen liggen aan dat het op een externe harde schijf staat?
Het gekke is dat hij het eerst wel gewoon doet, en daarna niet meer.

Ik denk, dat omdat jij het op je externe schijf zet, de registerwaarden van Beestenboel niet aangemaakt. Wat mij erg vreemd lijkt. Maar goed. Probeer het eens (Zoals ik net al gepost had) op de vaste schijf te installeren.

Laten we het maar even op lezen houden. Anders mag je erg had gaan praten :p

Succes.

Nou, maar ik kan hard schreeuwen hoor:D

Maar heb alles nu op de vaste schijf gezet, en laptop opnieuw opgestart, en nu geeft ie weer die melding.

Raar.......:confused:

En heb net op onze 'gewone pc' ook beide geïnstalleerd, en opnieuw opgestart en daar doet ie het wel.
Nu moet ik erbij zeggen dat op deze pc windows xp zit. Dus zal het dan te maken hebben met dat er windows 7 op de laptop zit? En dat the sims daar toch niet zo goed op draait?

Ah.. Probeer het eens te installeren met de compatibiliteitsmodus op Windows XP. (Rechtermuisknop setup -> Eigenschappen -> Compatibiliteitsmode -> Windows XP aanklikken). Dan installeren, en net zoals bij de setup, zodra het geinstalleerd is het spel proberen te draaien in Compatibiliteitsmodus (Wat een woord zeg)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan