Probleem met Thompson SpeedTouch 780

Status
Niet open voor verdere reacties.

ss1122

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Hoi,

Ik heb zojuist mijn oude computer geformateerd en windows er opnieuw opgezet, omdat hij erg vol zat

Na het installeren van windows heb ik de drivers voor geluid/ video en de chipset geinstalleerd.

Gedurende de installatie van de drivers ( de drivers heb ik hier gehaald http://www.speedtouch.nl/drivers.html ) voor het Thompson SpeedTouch kom ik niet verder dan stap 1.

Dat is namelijk de detectie van het Thomspon SpeedTouch 780 model, terwijl de Ethernet kabel wel is aangesloten.
Vervolgens heb ik het apparaat uit- en weer ingeplugged / ge-reset / stekker eruit gehaald en weer ingedaan; dit heeft geen resultaat opgeleverd. Ook heb ik mijn firewall tijdelijk uitgeschakeld.

Mogelijke oorzaak zal een niet-geldige IP-Address kunnen zijn.

Enig idee hoe ik aan een nieuwe IP-Address kom? ( Mijn Netwerkverbindingen map is nog steeds leeg)

P.S Ik heb een netwerk gedeeld met 3 andere computers in huis waarvan het internet wel gewoon doet, maar die van mij niet.

Ik denk dat je de drivers voor je netwerkkaart nog moet installeren. Het feit dat netwerkverbindingen map nog steeds leeg is bevestigd dit.

Ik heb gemeld dat je nu de tweede keer deze vraag post.
Moet je niet doen joh, heel verwarrend voor anderen.

en omdat het zo netjes is gemeld doe ik deze op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan