Probleem met toekomstige nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthieo

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2016
Hey,

Ik wil binnenkort een nieuwe videokaart (MSI GeForce GTX960 Gaming 4G) aanschaffen. Nu heb ik een beetje gekeken hoe mijn PC van binnen in elkaar zit etc. Ik ging net nog eens kijken en bedacht me ineens dat deze kaart hoogstwaarschijnlijk op deze manier (de normale manier) niet in mijn PC zal passen. Nou bedoel ik niet dat mijn case te klein is of iets dergelijks, maar op de koelingsfan van mijn moederbord zit (al vanaf toen ik hem kocht) een grote zwarte kap die er voor zorgt dat de warmte van mijn moederbord niet in de PC zelf blijft hangen maar veilig via een rooster uit mijn pc wordt geleid. Deze kap zal dus in de weg zitten aangezien de GTX960 geen kleine videokaart is. Nu is mijn vraag: hoe kan ik dit oplossen? Moet ik een kleinere kap kopen voor op mijn moederbord of is deze videokaart gewoon simpelweg niet mogelijk in mijn case?

Ik hoor het graag aangezien ik eigenlijk op het punt stond deze kaart te bestellen!

Alle reacties zijn welkom!

Gr Matthieo

Maak foto's en zet die hier neer, zo geen zinnig antwoord te geven.

Ook merk en type PC opgeven.

Zo als je ziet is de ruimte tussen de kap en de videokaart (blauw) erg klein. Daarom ben ik dus bang dat de kaart evt niet zal passen.

Merk PC: MP Premium Power
PC type: ACPI x64-pc

Als er meer info nodig is hoor ik het graag

Foto:

image2.jpg

Dat is geen merk en type, HP, Acer en Dell gebruiken dat soort trechters, je kunt er een 3e party koeler op zetten, heb je er geen last van.
Overigens lijkt het mij gewoon ernaast passen, die blauwe kabels, niet te zien waarvoor die zijn, lijken mij meer in de weg te gaan zitten.

Die blauwe kabels gaan vanuit het moederbord naar de usb ports. Waar kan ik zon 3e party koeler kopen?

Denk je uberhaupt dat het kan passen met alles wat er in zit ? Of gewoon helemaal niet..?

Wat wil je precies hebben van die gegevens van speccy? geen idee hoe ik het link..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan