probleem met toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

nolletje

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
5
Een van mijn toetsen van het toetsenbord van mijn HPomnibook6100 zit vast en blijft zich herhalen. Volgens de reparateur moet ik het toetsenbord vervangen maar dat kost duurder dan de laptop eigenlijk waard is. Bij aansluiting van een extern toetsenbord krijgt het interne toetsenbord prioriteit en blijft die toets zich dus herhalen. Heel frustrerend.

Is er iemand op het forum die me kan uitleggen hoe ik het interne toetsenbord kan uitschakelen zodat ik verder kan werken met het externe toetsenbord? Moet toch kunnen lijkt me?

Dank Dank.

Nolletje.
 
Hallo.

wat voor laptop is dat dus merk en type.
Ik heb hier een toetsenbord van een laptop liggen.
Als het toetsenbord daar past kunnen we wel tot een deal komen.
Is echt niet zo duur hoor.

Groeten Cees.
 
Ha Cees, dat is mooi dat je nog een toetsenbord heb liggen. Ik werk echter in west afrika dus even geen deal. Wat ik graag wil weten hoe ik het interne toetsenbord van mijn hp omnibook 6100 kan uitschakelen zodat ik verder kan werken met een extern toetsenbord. Heb je daar mischien ook nog een antwoord voor klaar liggen?

Nolletje.
 
je kan proberen de toets er voorzichtig af te halen en kijken wat daaronder fout zit.
 
goed idee, heb de toets eraf gewipt, schoon gemaakt etc.. maar hij blijft vast zitten. help!?
 
Oproep aan alle forumleden:

Mijn toetsenbord doet het nog steeds niet!
 
verwijderen in apparaatbeheer (deze computer (rechtsklikken) /hardware) en opnieuw laten installeren bij een herstart.

zal waarschijnlijk niet werken

http://24.237.160.4/files/omnibook/ob6000/6000 6100 service manual - 6-2001.pdf

dit is de handleiding

staan plaatjes over het loskoppelen van de kabel van het toetsenbord.
moet je de boel wel losschroeven en in de bios "halt on error" voor het keyboard uitzetten
 
Heel hartelijk bedankt Pete1! Ik heb het toetsenbord los gekoppeld en er een extern toetsenbord aangehangen. Toppertje! Bedankt voor de tip. Ditt topic is gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan