Probleem met topline amicus 3600

Status
Niet open voor verdere reacties.

leekzoekthulp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Goedenmiddag,

Ik ben hier nieuw en val direct maar met de deur in huis. Aller eerst wil ik even kwijt dat ik een absolute leek ben op het gebied van computers vandaar deze vraag en graag hulp.

Ik heb een laptop topline amicus 3600 als ik deze opstart geen hij een blauw scherm met daarin te lezen dat er een hardware of onherstelbare software fout in zit, dit heeft de lapop als van af het begin al meerdere keren terug geweest naar de winkel kunnen niets vinden geven aan dat de software opnieuw moet worden geinstaleerd.

Nu is de laptop naar een andere winkel geweest deze geeft aan dat het moederbord stuk is en ze geven aan dat het niet meer de moeite waard is deze te repareren, kan iemand mij helpen met dit probleem.

Mijn laptop is voor mij redelijk belangrijk en heb niet de middelen om een nieuwe aan te schaffen.

Ik heb nu mijn hoop op dit forum wellicht is er iemand die mij met dit probleem verder kan helpen.

Bvd.

René

In het blauwe scherm staat altijd een code en vaak een bestandsnaam. Zou je deze code & eventueel bestandsnaam kunnen posten? Dat maakt het voor ons eenvoudiger om de fout te zoeken.

topline amicus 3600

Dit is wat er ien het blauwescherm staat aangegeven:

Unmountable_boot_volume.

*** stop : 0x000000ED (0x80E1E30,0XC0000032,0X00000000,0X00000000)

In de hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

René

Oké,

Maar hoe gaat dit in z'n werk kan ik als leek zijnde dit zelf doen?

Met vriendelijke groet,

René

heb de link geprobeerd maar steeds niet verder dan het blauwe scherm?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan