Probleem met uninstallen na systeemherstel.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Orian
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Orian

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Gisteren deed mijn WMP opeens zeer vaag, door alle filmpjes in sneltreinvaart te spelen, maar het geluid op normale snelheid (waarna hij vastliep). Na 2 uur zoeken heb ik besloten om mijn pc te herstellen met een systeemherstel (naar 31 maart). Dit verhielp gelukkig het probleem :), maar veroorzaakte een (kleine) nieuwe. Ik had namelijk op 29 maart de demo van Ghost recon AW geinstalleerd, en op 1 april geuninstalled. Precies daar tussen heb ik dus het systeemherstelpunt gebruikt.
Nu staat hij weer in de lijst van programma's, maar er is geen verdere data te bekennen (in de verkenner iig). Ik dacht gewoon hem via het configuratiescherm te kunnen verwijderen, maar dit werkte helaas niet. Ik krijg de melding dat het instalshield niet werkt, en hij wordt afgesloten. Hierna is er niets gebeurd.

Ik heb al geprobeerd Ccleaner te draaien, maar die vind niets van ghost recon (zover ik het snap). Dat werkt dus niet. Iemand een idee? Hoewel er dus vrijwel geen schijf ruimte verloren is wil ik hem toch graag geheel verwijderen :)

Heb je met CCleaner ook al gekeken bij de Gereedschappen/Tools. Dan Ghost Recon opzoeken, waarschijnlijk kan je hem alsnog niet "normaal" deïnstalleren, maar dan kan je voor Waarde verwijderen klikken, waardoor die volgens mij ook niet meer bij Software staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan