probleem met updaten Adobe Reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn broer heeft Windows XP op C geïnstalleerd. Hij heeft ook een externe hd M. Bij het proberen te updaten van Adobe Reader (AR) op C verwijst de computer voortdurend naar M. Dat is ook zo als hij AR probeert te verwijderen en tenslotte ook zo als hij zonder AR te verwijderen de nieuwste AR probeert te installeren. Hoe komt het dat de installer voortdurend naar M vraagt en als mijn broer M dan aansluit (usb) dan geeft hij aan de schijf niet te herkennen (terwijl hij door Windows wel herkend wordt): staat in Deze computer). Wat kan mijn broer doen om de update AR op een eenvoudige manier geïnstalleerd te krijgen?

sgrav000

2 opties:

1. 'de gemakkelijke weg'
Installeer Foxit Reader, is gratis programma, sneller dan adobe en makkelijk. aan het eind van de installatie vinkje bij "foxit reader als standaard pdf programma gebruiken" oid.

2. 'de geavanceerde weg'
Doe een zoekopdracht naar 'adobe' of 'reader' op de M schijf. zodra je weet hoe het installatie bestand heet, start je registry editor. start>uitvoeren>regedit
doe een zoekopdracht naar het installatie bestand(Ctrl+F) blijf op f3 drukken totdat je het pad M:\[bestandsnaam] tegenkomt, pas dit aan naar een lokaal pad en plaats daar het installatie bestand.

Even een vraagje over deze reader, want mijn interesse is gewekt in deze reader. Ik heb zelf Adobe X. Moet je Adobe eerst de-installeren, voordat je Foxit reader installeerd, en hoe veilig is hij ten opzichte van Adobe? Misschien een beetje off topic, sorry daarvoor.

Hoi,

Gebruik hem al jaren en nog nooit problemen mee gehad en heb gewoon adobe reader er af gegooid, hij is trouwens ook veel sneller. Maar je hoeft natuurlijk niet adobe er af te doen maar dan zal er elke keer gevraagd worden met welke je wilt openen tenminste neem ik aan want gebruik adobe dus al een tijd niet meer.

ik sluit me bij Modag aan. snel en gemakkelijk, gebruik nooit meer adobe.

Dank voor de snelle reactie. Ik ga gelijk de boel omgooien. Adobe eruit, Foxit erin...:thumb:

Dank voor alle reacties.
We hebben voor de makkelijke weg gekozen.
De gratis pdf scanner geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan