Probleem met uploaden bestand in hotmail!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim79

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2009
Als ik in Hotmail een bestand wil uploaden krijg ik de volgende foutmelding:
"Windows Live Hotmail heeft niet het volledige bestand ontvangen. Dit kan komen doordat er een tijdelijk probleem is met de internetverbinding. Probeer het bestand opnieuw te uploaden".

Ik weet zeker dat er geen 'tijdelijk probleem is met de internetverbinding'. Deze foutmelding krijg ik inmiddels al enkele weken als ik een bestand probeer te uploaden dat iets groter is (nu bijvoorbeeld foutmelding gehad bij bestand van 400 kB). Bij kleine bestandjes gaat het wel goed.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Geen idee nog, maar lijkt me zinvol dat je vermeld wat voor bijlagen je upload. Ook is van belang of je loopt te 'sjoemelen' met de extensie van de bijlagen (dus bijv. een .exe hernoemd naar .jpg voordat je 'm upload etc.)

Tijs.

Zijn gewoon 'originele' bestanden. Maakt niet uit wat voor bestand (bijv Word, Excel of JPEG). Alleen de grootte lijkt uit te maken (kleine bestandjes gaan wel goed).

Een paar algemene zaken, hopelijk levert 1 of meer daarvan wat op:
1. Hoe intensief wordt de internet-verbinding op dat moment gebruikt? Zeker programma's als Skype, downloadprogramma's als Limewire, Bittorrent etc. leggen een zware belasting.
Hierbij gaat het niet alleen om wat jij doet, maar ook wat de andere huisgenoten doen.
2. Zijn er regelmatig problemen je Internetverbinding?
3. Heb je misschien meerdere vensters open met dezelfde Hotmail/Live mailbox erin?

Tijs.

Ik heb al eens geprobeerd om alle overige programma's en sites te sluiten. Helaas helpt dat niet. Ook opnieuw opstarten van de computer lost niks op. Ik ben trouwens ook de enige die op dat moment gebruik maakt van de internetverbinding.

Ik heb verder geen problemen met de internetverbinding. Nooit iets van gemerkt in ieder geval. Zeker omdat ik deze foutmelding al een hele tijd krijg iedere keer als ik een bestand wil uploaden kan ik me ook niet voorstellen dat dit aan de internetverbinding zou liggen. Dan zou ik toch vaker moeten merken dat er problemen zijn met de internetverbinding?

Blijkbaar zijn de aangekaarte zaken niet op jou van toepassing.

Ik heb geen tips meer, dus hoop ik dat anderen nog tips voor je hebben.

Tijs.

Toch bedankt voor je reactie!

Heeft iemand anders nog tips??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan