Beste Forum'ers,
Ik heb een probleem met een Excel berekening.
In het 1e tabblad van mijn excel sheet staat een kolom (D) met daarin twee keuzelijsten waaruit ik gegevens haal.
Het is de bedoeling dat zodra er in een cel Engels staat en daaronder VACATURE dat dan de uren worden opgeteld in het tabblad Uren (cel B3)
Die uren staan in kolom E naast kolom D.
Op deze manier moeten alle uren Engels waar nog VACATURE onderstaat bij elkaar worden opgeteld.
Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Allerlei formules uitgeprobeerd maar het lukt maar niet.
Ik heb een voorbeeld van mijn bestand bijgevoegd.
In mijn voorbeeld bestand moet dus in het tabblad Uren in cel B2 4 komen te staan.
Als iemand mij wilt helpen alvast heel hartelijk dank!
Met vriendelijke groeten,
Bert
Ik heb een probleem met een Excel berekening.
In het 1e tabblad van mijn excel sheet staat een kolom (D) met daarin twee keuzelijsten waaruit ik gegevens haal.
Het is de bedoeling dat zodra er in een cel Engels staat en daaronder VACATURE dat dan de uren worden opgeteld in het tabblad Uren (cel B3)
Die uren staan in kolom E naast kolom D.
Op deze manier moeten alle uren Engels waar nog VACATURE onderstaat bij elkaar worden opgeteld.
Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Allerlei formules uitgeprobeerd maar het lukt maar niet.
Ik heb een voorbeeld van mijn bestand bijgevoegd.
In mijn voorbeeld bestand moet dus in het tabblad Uren in cel B2 4 komen te staan.
Als iemand mij wilt helpen alvast heel hartelijk dank!
Met vriendelijke groeten,
Bert