probleem met USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
808
Op mijn "Compaq (zie systemen)" heb ik de Windows 7 RC staan. hij werkt best goed, maar soms kom ik niet meer in mijn externe HD, en ik heb geen Internet meer (Sitecom WL-302 (575) USB dongle). Als ik dan op aflsuiten of opnieuw opstarten klik blijft hij heel lang op "Shutting Down" Staan. Na een tijdje krijg ik een BSOD met iets van een USB driver error en een mededeling over het uitvoeren van een geheugendump.

Dit is vooral als ik mijn kaartlezer gebruik. maar ook als ik dat niet doe.
 
Tja, dan wordt het lastig. Wanneer er geen goede drivers zijn voor Windows 7 bestaat de kans dat je deze problemen houdt.
 
Laat Windows 7 zelf eens naar updates zoeken

Heeft hij al gedaan direct na de installatie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb die BSOD nu weer gekregen :(

Maar je hoeft toch niet altijd op de site van de fabrikant van de PC te kijken, zoals XP_PC zei, "Dell maakt geen processoren".
Een fabrikant maakt een PC uit allerlei losse onderdelen:p, sommige maakt hij zelf en andere worden door een ander bedrijf gemaakt.
Je zou dus kunnen kijken op de site van de fabrikant van het onderdeel dat je nodig hebt, maar hoe kom ik erachter welk onderdeel het is, en wie de fabrikant daarvan is
 
AL DIT SOORT drivers komen van de fabrikant van het moederbord!

En als die site alleen XP drivers becshikbaar zijn en zelfs geen drivers voor Vista, kun je weleens een probleem hebben
 
En als die site alleen XP drivers becshikbaar zijn
Dat was hier:http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=242094&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en


AL DIT SOORT drivers komen van de fabrikant van het moederbord!
kan het zijn dat op de site van de moederbordfabrikant wél drivers zijn voor Vista?

Is dit dan altijd de fabrikant van de PC?

Offtopic:
Bugcode_usb_driver
Waarom worden hier automatisch kleine letters van gemaakt?
 
Is dit dan altijd de fabrikant van de PC?
Als je een kant en klare pc koopt kijk je op de site van de fabrikant van de pc. Heb je de pc zelf (deels) samengesteld dan kijk je op de site van de fabrikant van:
- Moederbord
- Insteekkaarten (zoals videokaart, geluidskaart, etc.)
 
Heb je de pc zelf (deels) samengesteld dan kijk je op de site van de fabrikant van:
- Moederbord
- Insteekkaarten (zoals videokaart, geluidskaart, etc.)

Op de site van de fabrikant van de PC (Compaq/HP) staan alleen drivers voor XP,

als ik op de site van fabrikant moederbord/insteekkaarten kijk, zal ik dan misschien wel succes hebben?
 
Als het een Compaq is dan zit er naar alle waarschijnlijkheid een Compaq(branded) moederbord in. Verder kijken heeft dan niet zoveel zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan