Probleem met van KPN Thomson TG789VN.

• Onderwerp starter Onderwerp starter am10
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

am10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2011
Goedendag mw.hr,

Ik heb 5 jaar met experia box SX551 van Siemens en ook telefoon C475IP en is altijd goed gegaan met Voip-Discount en provider sip.discount. Bellen en gebeld worden.
Maar ik heb afgelopen week een nieuw modem ontvangen van KPN Thomson TG789VN,en sinds de tijd is niet meer mogelijk om te bellen omdat elke keer geeft Sip registratie mislukt!
Ik heb ook via de computer ingelogd en als ben bij telefonie om de vragen selecteer voip provider dan komt met de land en de volgende pagina waar moet de provider vinden blijf gangen.
Ik kan wel via de telefoon en dan lukt maar heeft in de eind weer de fout Sip registratie mislukt! Ik weet niet meer waar de fout lig.
Ik heb opnieuw alles leeg gemaakt en opnieuw geprobeerd om de activeren maar is mij niet gelukt.
Waneer beeld naar KPN voor deze probleem zegen dat dit probleem wordt niet ondersteun,wordt naar de klant een nieuw modem gestuurd en dan wordt niet geholpen.
Ik heb ook gebeld met klanten Service van Gigaset (Siemens) maar nog geen antwoordt ontvangen.
Mij denkt dat geeft te maken met de nieuw modem van Thomson.

Geeft fout melding:
Foutdetails webpagina
Bericht: Object wordt verwacht
Regel: 1
Teken: 3325
Code: 0
URI: http://192..... /scripts/navtools.js

Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Tijdstempel: Sat, 8 Jan 2011 09:15:11 UTC

Ik hoop dat jullie kunnen mij helpen

Met vriendelijke groet,

A.M

Hoi,

Stop maar met proberen.
De oorzaak zit inderdaad in die Thomson TG789VN met name in combinatie met kpn.
De poorten die je nodig hebt voor VOIP houdt KPN namelijk zelf gereserveerd.
Ik heb voor iemand exact hetzelfde uitgeprobeerd en ook diverse keren contact gehad met KPN.
Echter tevergeefs.
Het is juridisch zelfs aanvechtbaar, want KPN belet je hiermee zelf een voip-telefoonaanbieder te kiezen in combi met die modem/router van Thomson. Maar ja, dan moet je een procedure starten .....

ik heb van alles Geprobeerd maar nog steds geen oplosing .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan