noortjenoortje
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 10 mrt 2008
Hoi,
Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd met Windows XP sp2.
Dit stond er hiervoor ook op. ( ik weet niet zeker van het sp2 pakket, maar wel windows XP), toen had ik geen problemen met internet. ADSL van TELE 2.
Nu kan ik niet meer op internet.
Er is wel verbinding. Op de router en op de computer branden de lampjes van de verbinding.
Als ik naar netwerkverbindingen kijk, dan staat er wel een 1394-verbinding die verbonden is.
Het TCP/IP staat op automatisch IP-adres en DSN aanwijzen.
Als ik via uitvoeren --> cmd
ipconfig bekijk krijg ik de melding:
windows IP-configuratie
en niets meer.
Ik heb de router al gereset en de netwerkkaart opnieuw ginstalleerd, Maar niets helpt.
Ik heb op een andere computer wel internet via dezelfde router, ook gewoon via een kabel.
Kan het helpen om SP2 te verwijderen, en hoe doe ik dat, hij is er met de isntallatie automatisch mee opgezet.
Of heeft iemand een goed advies om te doen.
alvast bedankt, Noortje
Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd met Windows XP sp2.
Dit stond er hiervoor ook op. ( ik weet niet zeker van het sp2 pakket, maar wel windows XP), toen had ik geen problemen met internet. ADSL van TELE 2.
Nu kan ik niet meer op internet.
Er is wel verbinding. Op de router en op de computer branden de lampjes van de verbinding.
Als ik naar netwerkverbindingen kijk, dan staat er wel een 1394-verbinding die verbonden is.
Het TCP/IP staat op automatisch IP-adres en DSN aanwijzen.
Als ik via uitvoeren --> cmd
ipconfig bekijk krijg ik de melding:
windows IP-configuratie
en niets meer.
Ik heb de router al gereset en de netwerkkaart opnieuw ginstalleerd, Maar niets helpt.
Ik heb op een andere computer wel internet via dezelfde router, ook gewoon via een kabel.
Kan het helpen om SP2 te verwijderen, en hoe doe ik dat, hij is er met de isntallatie automatisch mee opgezet.
Of heeft iemand een goed advies om te doen.
alvast bedankt, Noortje