hildeboschloo
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jan 2005
hallo allemaal,
2 weken geleden hebben we een repeater aangeschaft om het signaal van onze draadloos modem te versterken. Echter hij doet een beetje raar. Er zijn dagen dat de repeater met geen enkele verstoring werkt, maar ook dagen dat je ongeveer per 3 minuten de verbinding verliest en via 'status netwerkverbinding'- ondersteuning- moet 'vernieuwen'. Hierna werkt het internet weer 3 minuten waarna ik het grapje weer moet herhalen. De tijdstippen of situaties waarop het gebeurt zit naar mijn weten geen vast ritme in, en heb dan ook geen idee waar het aan ligt.
info:
gaat om een onbeveiligd netwerk wat ook onbeveiligd moet blijven omdat het
toegankelijk moet blijven voor meerdere personen zonder code systeem.
het gaat om een wl-130- wireless network range extender van Sitecom.
het gaat om de connectie met een speedtouch 570.
er zijn meerdere computers mee verbonden.
iemand bekend met dit probleem??
groetjes Hilde
2 weken geleden hebben we een repeater aangeschaft om het signaal van onze draadloos modem te versterken. Echter hij doet een beetje raar. Er zijn dagen dat de repeater met geen enkele verstoring werkt, maar ook dagen dat je ongeveer per 3 minuten de verbinding verliest en via 'status netwerkverbinding'- ondersteuning- moet 'vernieuwen'. Hierna werkt het internet weer 3 minuten waarna ik het grapje weer moet herhalen. De tijdstippen of situaties waarop het gebeurt zit naar mijn weten geen vast ritme in, en heb dan ook geen idee waar het aan ligt.
info:
gaat om een onbeveiligd netwerk wat ook onbeveiligd moet blijven omdat het
toegankelijk moet blijven voor meerdere personen zonder code systeem.
het gaat om een wl-130- wireless network range extender van Sitecom.
het gaat om de connectie met een speedtouch 570.
er zijn meerdere computers mee verbonden.
iemand bekend met dit probleem??
groetjes Hilde