Probleem met verbinging, alleen lokaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikep85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
hallo allemaal,

Ik ben sinds zaterdag in het bezit van een nieuwe laptop i.c.m. een draadloze router.
Om als eerste te beginnen de laptop is het type:

Acer Emachines e525

De router is van het type Linksys model WRT54G2.

Nou heb ik alle stappen gevolgd, en heb verbinding gemaakt met het internet, dat gaat dan hooguit twee dagen goed en dan ineens kan ik alleen nog maar verbinding maken met het lokale internet.. Weet iemand wat ik hier aan kan doen. Ik ben wat dat betreft nog een leek hiermee. Alvast bedankt..

Reset je router en netwerk adapter eens..., welk OS heb je?

hallo helogat,

Ik heb windows vista home basic, ik heb vanmorgen een nieuw netwerk aangemaakt, ik heb mijn drivers geupdate alleen de firmware van mijn router moet ik nog ergens zien up te daten. Verder snap ik er niets van. Ik maak een netwerk aan, en kan zo een dag of twee internetten en dan ineens geeft hij aan dat ik alleen lokaal bereik heb:s
Als je nog meer info nodig hebt dan hoor ik het graag van je:)

hallo helogat,

Ik heb windows vista home basic, ik heb vanmorgen een nieuw netwerk aangemaakt, ik heb mijn drivers geupdate alleen de firmware van mijn router moet ik nog ergens zien up te daten. Verder snap ik er niets van. Ik maak een netwerk aan, en kan zo een dag of twee internetten en dan ineens geeft hij aan dat ik alleen lokaal bereik heb:s
Als je nog meer info nodig hebt dan hoor ik het graag van je:)

. gewoon eens je router uittrekken en opnieuw in het stopcontact doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan