Beste gebruikers van visual basic (excel),
Bestand:
Combobox 1 Style: fmstyledropdownlist
Combobox 2 Style: fmstyledropdownlist
Als ik de value van combobox 1 toevoeg en vervolgens de value van combobox 2 wil verschuiven naar combobox 1 met de volgende code
Krijg ik een foutmelding dat dit niet mogelijk is, dit zal komen door de instelling van de style: fmstyledropdownlist
Waarom fmstyledropdownlist?
Ik wil dat de gebruiker op het moment van invullen van combobox 1 en 2 een materiaalnummer moet aanklikken in een lijst, dit aanklikken is nodig, omdat vervolgens de materiaalnaam en normtijd opgezocht worden. Deze naam en normtijd worden dan vervolgens in 2 aparte tekstvakken weergegeven.
Hoe los ik dit probleem op rekening houden met:
Combobox zoekt 2 andere gegevens op
Combobox 2 verschuiven naar 1
mvg,
Tim
Bestand:
Combobox 1 Style: fmstyledropdownlist
Combobox 2 Style: fmstyledropdownlist
Als ik de value van combobox 1 toevoeg en vervolgens de value van combobox 2 wil verschuiven naar combobox 1 met de volgende code
Code:
Me.Combobox1.Value = Me.Combobox2.Value
Krijg ik een foutmelding dat dit niet mogelijk is, dit zal komen door de instelling van de style: fmstyledropdownlist
Waarom fmstyledropdownlist?
Ik wil dat de gebruiker op het moment van invullen van combobox 1 en 2 een materiaalnummer moet aanklikken in een lijst, dit aanklikken is nodig, omdat vervolgens de materiaalnaam en normtijd opgezocht worden. Deze naam en normtijd worden dan vervolgens in 2 aparte tekstvakken weergegeven.
Hoe los ik dit probleem op rekening houden met:
Combobox zoekt 2 andere gegevens op
Combobox 2 verschuiven naar 1
mvg,
Tim