probleem met versturen e-mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbody1988

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Hallo mensen,

Ik heb een probleem, ik kan mijn mailtjes wel ontvangen maar niet versturen op mijn laptop. Ik maak gebruik van draadloos internet. Bij mijn familie heb ik ook geprobeerd om (draadloos) mailtjes te ontvangen en hier lukte het wel. :confused:
Deze familie heeft dezelfde router als ik en alle instellingen zijn hetzelfde. Ik maak gebruik (netzo als mijn familie) van de internetaansluiting van @home.
Via de webmail op ziggo.nl (@home) kan ik wel versturen, maar bij mijn outlook dus niet.
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor het probleem.

Groeten,

Sander.

Ga eens naar de eigenschappen van het email account in Outlook via Extra -> Email accounts. Kijk daar eens bij de SMTP-server of er een vinkje staat bij 'voor deze server is verificatie vereist'. Zo niet, dan moet je daar een vinkje neerzetten.

Als dat niet werkt, geef dan eens de exacte foutmelding die je terugkrijgt van de server als je mail wilt versturen.

Ga eens naar de eigenschappen van het email account in Outlook via Extra -> Email accounts. Kijk daar eens bij de SMTP-server of er een vinkje staat bij 'voor deze server is verificatie vereist'. Zo niet, dan moet je daar een vinkje neerzetten.

Als dat niet werkt, geef dan eens de exacte foutmelding die je terugkrijgt van de server als je mail wilt versturen.

Daar ligt het niet aan, want ik heb met dezelfde instellingen (met dezelfde laptop) het bij mijn familie geprobeerd. Hier deed hij het zonder problemen zowel ontvangen als verzenden.

Sander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan