Probleem met versturen IB2005 en 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijnovic

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Ik heb een probleem met het versturen van mijn aangifte 2005 en 2006.

Ja, ik heb alles al geprobeerd. Ik heb een digid en mijn vrouw ook. Dit vul ik in en dan krijg ik de volgende melding: verzenden is mislukt (4002). Hij blijft ALTIJD hangen op 49%.

Ik heb Norton Antivirus 2007 op mijn computer en ik heb windows xp home edition met alle noodzakelijke updates.

Ik heb mijn firewall uitgezet, de windows firewall uitgezet. Het scannen van uitgaande emailberichten uitgeschakeld. Opgestart in veilige modus met netwerkverbinding. Ik heb zelfs mijn Norton gedeinstalleerd en het toen geprobeerd maar steeds dezelfde foutmelding.

Bij de belastingtelefoon wisten ze het ook niet. Als ik op hun site kijk dan lees ik ergens dat het iets kan zijn met de firewall van Norton. Dus daar kom ik ook niet veel verder mee. Heeft een van jullie dit probleem ook of herkent iemand dit?

:shocked: Ik weet niet wat ik verder nog kan doen, volgens mij heb ik alles geprobeerd.

We zitten nu te denken om alles maar op papier in te dienen. :rolleyes:

Foutcode 4002:

De DigiD-gebruikersnaam is niet bekend bij DigiD.
U kunt een DigiD aanvragen op www.DigiD.nl/aanvragen/.

Bovenstaande is te vinden in het het aangifteprogramma.

We sluiten opgeloste vragen niet maar zetten ze rechtsonder op opgelost :) Heb ik ondertussen even voor je gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan