Probleem met verzenden e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

javave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Sinds een dag of wat heb ik een probleem met het verzenden van mijn e-mail. Ik voer het adres in maak het bericht zoals altijd al en krijg dan de volgende melding:

'De bewerking is mislukt. De berichteninterfaces hebben een onbekende fout gemeld, als het probleem blijft bestaan, start u Outlook opnieuw. Kan de geadresseerde niet herleiden.'

Natuurlijk heb ik outlook opnieuw gestart maar het probleem blijft.

Wie kan mij helpen?

Jan

Heb je een keer de computer opnieuw opgestart? Dat wil bij Microsoft nog weleens helpen. En kan je mail ontvangen? Kan je via een ander email account aan jezelf een mail sturen om te kijken of dat nog werkt?

Met de botte bijl: Outlook deinstalleren en opnieuw installeren. Accounts opnieuw aanmaken en oude mailbestand koppelen (PST bestand). Gaat dat lukken?

Ben bang dat het zo zal moeten... Vreemd is dat als ik nieuwe mensen een mailtje stuur dat er geen problemen zijn. Heb gelukkig ook een gmail adres en kon via dat adres wel mail versturen. Zou ik de contacten uit gmail kunnen importeren? Hoe? En zou dat wel werken?

Hoor graag van jullie,

Jan

Met de botte bijl: Outlook deinstalleren en opnieuw installeren. Accounts opnieuw aanmaken en oude mailbestand koppelen (PST bestand). Gaat dat lukken?

Probleem groter

Heb met u-uninstaller de hele Office suite van mijn computer gehaald en probeerde Office opnieuw te installeren en dat gaat mis. Na een minuut of 10 zegt de computer dat Office niet geinstalleerd kan worden.
Heb de computer gereset en nog een poging gedaan maar met het zelfde negatieve resultaat....

Weten jullie een oplossing? Of moet ik alles opnieuw gaan installeren? Hoop eerlijk gezegd van niet.

Jan

Controlleer eens de harde schijf op fouten. Dat gaat via deze computer, harde schijf, en dan eigenschappen. Vink alle twee opties aan. Computer opnieuw starten. Indien je dan geen fouten vindt, scan dan je computer eens volledig op virussen of dergelijken. Indien er nog steeds geen fouten zijn, probeer dan eens defraggler te installeren en kijk, wat die over je harde schijf verteld.

Heb al dat soort dingen gedaan. Maar Outllook weigert zich te laten installeren en geeft de melding dat er een fout is opgetreden maar geeft daar geen nadere informatie bij....

Wat nu?

Controlleer eens de harde schijf op fouten. Dat gaat via deze computer, harde schijf, en dan eigenschappen. Vink alle twee opties aan. Computer opnieuw starten. Indien je dan geen fouten vindt, scan dan je computer eens volledig op virussen of dergelijken. Indien er nog steeds geen fouten zijn, probeer dan eens defraggler te installeren en kijk, wat die over je harde schijf verteld.

Zet je dan nog de status van de vraag op opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan