probleem met verzenden knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elly1963

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2004
Hallo beste mensen, ik heb een formulier gemaakt met frontpage, erg leuk geworden maar als ik op de verzendknop druk, krijg ik te zien, kan de pagina niet weergeven.
wie o wie kan me helpen ? groetjes en alvast bedankt, Elly

Verander dit:

< form method="POST" name="verzendformulier Elly's Webdesign" action="--WEBBOT-SELF--" >
< !--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="TEXT/PRE"
S-Email-Address="ellydesign@chello.nl" B-Email-Label-Fields="TRUE"
S-Builtin-Fields="REMOTE_USER" -- >

eens in dit:

< form method="post" action="mailto:ellydesign@chello.nl" enctype="text/plain" >

en dit:

< p align="center" >< a href="mailto:ellydesign@chello.nl" >< input type="submit" value="Verzenden" name="B3" >< /a >< input type="reset" value="Invoer wissen" name="B2" >< /p >
< /form >

in:

< p align="center" >< input type="submit" value="Verzenden" >< input type="reset" value="Invoer wissen" >< /p >
< /form >

Haal wel alle spaties weg die ik hier achter < en voor > heb gezet. (Anders werd de code niet weergegeven in dit bericht)

Guus.

Laatst bewerkt:
Hoi guus,

ik heb het veranderd maar dan zijn mijn knoppen weg en staat er alleen die code zichtbaar.
alle spaties weggehaald, maar toch.
ik zal best iets verkeerd doen, maar wat ?

groetjes Elly

Dan heb je toch een spatie over het hoofd gezien.
Hieronder zie je wat er komt te staan als ze allemaal weg zijn.

<p align="center"><input type="submit" value="Verzenden"><input type="reset" value="Invoer wissen"></p>
</form>

Voor alle duidelijkheid: het gaat dus alleen om de spaties achter alle "<"-tekens en voor alle ">"-tekens.

Guus.

Laatst bewerkt:
:confused: ik heb het nog eens opnieuw geprobeerd guus, maar sorry het lukt echt niet !!
ik heb echt gedaan wat je zegt, maar nee.

groetjes Elly

Ik kan niks anders bedenken dan de code even als bijlage mee te sturen.
Hij moet werken, want je ziet het onderstaande als ik de code hier ongewijzigd neerzet.
Je kunt die knoppen nu wel meteen hier uitproberen.:)

Verander dit:

<form method="POST" name="verzendformulier Elly's Webdesign" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="TEXT/PRE"
S-Email-Address="ellydesign@chello.nl" B-Email-Label-Fields="TRUE"
S-Builtin-Fields="REMOTE_USER" -->

eens in dit:

<form method="post" action="mailto:ellydesign@chello.nl" enctype="text/plain">

en dit:

<p align="center"><a href="mailto:ellydesign@chello.nl"><input type="submit" value="Verzenden" name="B3"></a><input type="reset" value="Invoer wissen" name="B2"></p>
</form>

in:

<p align="center"><input type="submit" value="Verzenden"><input type="reset" value="Invoer wissen"></p>
</form>

Guus.

Laatst bewerkt:
Guus je bent een schat :thumb: , het werkt.
hoe kan ik je ooit bedanken, ik zit hier al een hele poos mee te tobben, nogmaals hartelijk bedankt.

groetjes Elly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan