Probleem met verzenden van mail in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wipneus

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2001
Ik heb windows vista met daarop Microsoft Office 2007. Nu heb ik sinds een paar dagen soms problemen om een mail te versturen. Nadat ik de mail klaar heb vink ik nog ff hoge urgentie aan en vink ik ook even aan, wanneer die bezorgd is en wanneer die is gelezen.
Nadat ik dit heb gedaan klik ik op oke maar dan krijg ik de volgende popup venster/helpwaarschuwing te zien:

Niet alle velden bevatten geldige datums. Corrigeer dit voordat U het dialoogvenster sluit.

Klik ik dan op ok gaat de waarschuwing niet weg en kan ik outlook ook niet afsluiten.

Hoe dit op te lossen?

ps. Ik heb alle updates en de pc is uptodate

Dit gebeurt niet elke keer. Zodra ik weer een melding krijg maak ik er een screen van.

Hier de screen van het probleem
ScreenShot056.jpg

Ik hoop dat je hier wat mee kunt !!

Kun je proberen om een mail te versturen en alleen de hoge urgentie aan te vinken. En dan een mail met wanneer die bezorgd is. En dan een mail met wanneer die is gelezen.

Kun je zo misschien ook uitsluiten aan welke optie het ligt? Dan zoek ik ff verder..

Kan het ook zijn dat je bij het kopje Bezorgingsopties en dan bij Antwoorden verzenden naar: ff je naam/ e-mail adres in moet vullen? Omdat je bij het kopje erboven immers ook vraagt een antwoord te verzenden (bezorgd of gelezen)??

Het is misschien ook iets dat je kunt proberen.

Hendrik

Het probleem is dat het niet met elke mail gebeurt maar de ene keer wel en de andere keer weer niet. Ik vink meestal beide aan. Ik krijg een mail terug met wanneer ze hem hebben gelezen en hoe laat in 1 mail.

Your message
To: .................
Cc: .................
Subject: RE: Auto
Sent: Sun, 25 Sep 2011 23:30:37 +0200
was read on Mon, 26 Sep 2011 08:23:50 +0200

Mijn ideeen bus is leeg. Misschien kunnen we een beroep doen op onze mede helpmij collega's?

Bedankt voor de reactie.

Ik heb outlook hersteld (configuratiescherm - software verwijderen en dan microsoft wijzigen/herstellen) en heb tot nu toe geen problemen meer gehad maar dat wil nog niet zeggen dat het opgelost is.

Mocht ik de komende week geen foutmelding meer krijgen dan neem ik aan dat het is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan