Probleem met videokaart help !

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
hoi, ik heb een ati readon x1650 pro agp8x, maar ik zit nu ineens met een raar probleem :S telkens als ik een spelletje speel begint het om de paar minuten te haperen en na 10 seconden ofzo is het weer goed, en daarna weer na paar min haperen :S wat id dit voor gezeik ? mijn videokaart is gloednieuw en niet overgeklokt wat kan ik nu doen ?

moet ik nieuwe drivers installeren ofzo en waar kan ik die halen ?

alvast bedankt.

Ligt het wel aan je videokaart?

Als je daar geen rare pixels ziet of andere ongein, zal naar een ander boordoener moeten zoeken.

Is overigens wel de temp van het geheugen, de vram, erop goed? even met de vinger voelen, als je een game draait, rode vinger, te warm, blaar, veel te warm.:evil:

Zit meer te denken aan de DMA settings van harde schijf of cd/dvd speler, als er van gelezen wordt door het spel.

TEMP.JPG

dit zijn mijn temperaturen van mijn pc ik denk dat dat vrij normaal is of niet ?

ik heb mijn nod32 op virussen laten scannen en hij heeft er behoorlijk wat gevonden zou het ook daaraan kunnen liggen ? want dit is pas sinds gister dat mijn games haperen :S

Hé, dat is een goeie, er draait gewoon wat op de achtergrond wat de boel vertaagt, zet die virusscanner is uit, en probeer het eens zonder.
En zo ook de windows update service.

Ook alle opstartitems zijn te ontdekken met Hijackthis.

Overigens kun je de temps van de ram op de videokaart nergens aflezen, die hebben geen sensor.

Die temp van de CPU vind ik wel wat hoog, al heeft dat niet met dit probleem te maken.

Dat is de temp van de GPU, niet van de ram.:confused:

Overigens ook erg hoog, maar welke is het, hè.

Laatst bewerkt:
Is overigens wel de temp van het geheugen, de vram, erop goed? even met de vinger voelen, als je een game draait, rode vinger, te warm, blaar, veel te warm.:evil:

Maar waarom ben je nu daar mee bezig? controleer je eigen voorstel eens over die virusscanner, en de rest wat ik aangaf.:confused:

uhm de virusscanner moet altyd aanblijven dat wat je net zag dat was omdat ik mijn virusscanner op virussen liet scannen.

ik denk dat het zo hapert door de temperatuur en dat heeft nix te maken met de virusscanner :confused:

Tja, als er een progje bezig is, of contact zoekt met internet, wordt ook de boel opgehouden, en waarom moet persee die virusscanner draaien, als je een game aan het spelen bent?

En zo extreem zijn die temps niet, waardoor dit verschijnsel optreed, als die temps echt te hoog zouden zijn, valt je comp uit, of reboot hij gewoon.

Alleen met proberen kom je erachter, maar ja, het is jouw feestje.

yup je hebt gelijk er stond een programma aan dat 50 procent van mijn processor gebruikte :o ik heb die nu uitgezet en nu doet alles het tnx voor je info lange pier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan