Probleem met Virtual DJ

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hi,

Ik heb vandaag mijn DJ controller voor het eerst aangesloten op mijn computer :D
Ik heb alleen 1 probleem met Virtual DJ.
Telkens als ik een nummer speel en dan ga scratchen, stopt het nummer met spelen en kan ik het ook niet weer laten spelen....
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen??

Zeker weten?
Want hij doet het namelijk met Virtual DJ 6 LE (die ik er bij kreeg) en met Virtual DJ 7 Pro........

ja ga naar progreamma's wissen plaats als je er op klinkt heb je een keuze van repareren

yoow
ik deed het gewoon met een tandenstoker en een naald ik heb geen krassen erbij maar 80 % van de superlijm is er wel af:D Bedankt voor al jullie reacties

Heb je wat aan de jogweel instellingen veranderd?

Nee, helemaal niks veranderd....
Heb gewoon aangesloten, geïnstalleerd en het probleem was er meteen.....

Laatst bewerkt:
Even nog een paar vragen...

Is deze controller nieuw?
Welke versie van Vdj heb je?
En heb je driver vanaf de cd die erbij zit gebruikt?

@FTWLTG
Ik heb deze controller afgelopen zaterdag nieuw gekocht.
Ik heb het getest met Virtual DJ 6 LO (zat bij de controller) en Virtual DJ 7 Pro (had ik al). Voor als het wat uitmaakt, ik wil het liefste Virtual DJ 7 Pro blijven gebruiken.
En ik heb inderdaad de driver van de cd gebruikt.

zo jij zat al weer vroeg acher de pc :-)
ik heb het met mijn controller(dj control mp3) jaren geleden ook gehad,toen was het iets met een "slechte" driver.
ik heb toen alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd met de laatste driver vanaf de hercules site en toen werkte het wel

hoop dat je hier iets aan heb

Ok, ik zal even kijken of ik een site kan vinden :P
Heb namelijk deze: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/OFF01.SHTML (Heeft volgens mij geen bepaald merk :P)

Hoe moet ik het apparaat helemaal van de computer verwijderen, zodat ik hem mat drivers weer opnieuw kan installeren? (Voor als er geen site met drivers te vinden is)

zo hier ben ik pas weer...een beetje laat ,druk druk druk

voor de laatste drivers moet je toch bij de fabrikant van de controller wezen,er staat toch wel ergens een merk ofzo op

edit: heb ff gezocht en denk dat het een "dap" controller is,zo te zien deze

Zou dit wat zijn?
http://www.new-line.nl/forum/read/?t=40993

En als ik deze methode hierboven uitvoer, moet ik dan eerst de controller van de computer verwijderen? Zo ja, hoe doe ik dat dan?

PS. Hoe heb je trouwens gevonden dat het een dap is?

Laatst bewerkt:
Die asio drivers zijn geluidskaart drivers,die kan je gebruiken als je hinder ondervindt van een te hoge latency(vertragingen van het geluid)
De driver die ik bedoel is de driver van de controller.

In de software lijst staat als het goed is Vdj en een stukje software van de controller,weet alleen niet hoe die zou heten,bij mij staat bv "hercules dj controller"

Ik ben zelf op zoek naar een andere controller en was aan het zoeken en vergelijken geweest en toen ik het plaatje van jouw controller zag vond ik hem wel erg op de dap lijken,vandaar

Laatst bewerkt:
Die asio drivers zijn geluidskaart drivers,die kan je gebruiken als je hinder ondervindt van een te hoge latency(vertragingen van het geluid)
De driver die ik bedoel is de driver van de controller.

Dus daar heb ik niks aan?

In de software lijst staat als het goed is Vdj en een stukje software van de controller,weet alleen niet hoe die zou heten,bij mij staat bv "hercules dj controller"

Bij mij staat hier niks............... Ik begin nu trouwens te twijfelen of er wel drivers op het CD'tje staan, want ik zag alleen maar een exe van Virtual DJ op het schijfje staan. Ik dacht dat er drivers op stonden, omdat ik bij het installeren van de controller (wizard nieuwe hardware) de CD er in had zitten, en er toen drivers werden geïnstalleerd.

Zou het ook kunnen dat er een conflict is tussen de twee soorten van Virtual DJ die ik op mijn pc heb staan?

GEFIXT!!!

Heb de stroomtoevoer op de adapter gezet in plaats van de USB-poort, en nu werkt ie goed!! :D

Bedankt voor het meedenken en helpen!

Help Help!!

Hallo allemaal.
Ik heb al heel lang een mengpaneel. ik heb deze aangesloten op mijn pc, voor zover.
Nu wil ik dus het volgende gaan doen. ik wil in virtual dj een plaatje gaan opnemen. ditt deed ik vroeger ook maar weet dus niet meer hoe. ik start dan onder het kopje record, stel daar na mijn weten alles goed in. daarna sleep ik een instrumentaal nummer in een deck. ik druk dan op opnemen en start de plaat. dan zet ik mijn microfoon aan en begin te zingen. dit normaal gesproken neemt hij op. zowel het instrumentale plaat als mijn stem. als de plaat klaar is heb ik me eigen plaatje in gezongen. zo werkte dat vroeger dus en nu niet meer.

hoe en wat heb ik aangesloten?

Ik heb mijn behringer xenyx 1204 FX aangesloten op mijn pc.
ik heb dit gedaan met kabel waarvan de ene kant tulp is en de andere een kleine koptelefoon aansluiting. ik heb naar deze voorbeeld geluisterd en dus ook zo uit gevoerd

Word die muziek rechtstreeks vanaf je pc afgespeelt? Dat sluit je de uitgang (3.5mm) stereo jack naar je mengpaneel, in de LINE IN, voor dit heb je een kabel nodig waar je aan de ene zijde een 3.5mm stereo jack en aan andere zijde een rode en zwarte of witte RCA stekker hebt.

Dan moet het geluid terug naar pc via LINE OUT naar AUDIO IN van je geluidskaart in je pc. idem zelfde kabel.

zoals hierboven beschreven heb ik het dus aangesloten.
het enige dat ik wel moet zeggen is dat virtual dj wel die instrumentale nummer opneemt maar NIET mijn stem vanuit de mic.

weet iemand een oplossing??? zou er heel blij mee wezen!!

http://www.behringer.com/assets/1204FX_P0554_Top%20Front_XL.png

http://www.behringer.com/assets/1204FX_P0554_Rear_XL.png

PS: Ik heb windows 7. mijn pc is goed, het is mijn game-pc waar ik zware game's op speel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan