dimplex
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 aug 2007
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn PC.
Als eerste had ik vista op mij pc, en dat werkte goed.
Maar, ik vond het tijd voor een schone vista.
Dus, ik wilde vista opnieuw installeren.
Ik had me CD drive als eerste in het boot lijstje gezet.
het enige wat ik zag was een knipperend streepje, dat zeker 1 uur aan het knipperen was, en nog steeds geen reactie gaf. Daarna heb ik op het internet een beetje lopen zoeken, en had ik iets gevonden dat ik me HDD op disabeld moest zetten in me boot lijstje. Dit had ik gedaan. toen, met die zelfde CD gaf hij opeens de error,
Toen dacht ik, het licht vast aan de DVD.
Dus ik had hem in de DVD drive van een vriend van me gestopt, en had hem gestart.
Daar starten de setup van vista gewoon wel.
Toen dacht ik, laat ik het eens met Windows XP Pro proberen.
Kreeg ik weer het zelfde, het knipperende streepje. Na zeker 15 minuten er hopeloos naar gestaard te hebben, stond er voor het eerst
Kunnen jullie me helpen, ik sta namelijk voor een raadsel....
Mvg, Dimplex
Ik heb een probleem met mijn PC.
Als eerste had ik vista op mij pc, en dat werkte goed.
Maar, ik vond het tijd voor een schone vista.
Dus, ik wilde vista opnieuw installeren.
Ik had me CD drive als eerste in het boot lijstje gezet.
het enige wat ik zag was een knipperend streepje, dat zeker 1 uur aan het knipperen was, en nog steeds geen reactie gaf. Daarna heb ik op het internet een beetje lopen zoeken, en had ik iets gevonden dat ik me HDD op disabeld moest zetten in me boot lijstje. Dit had ik gedaan. toen, met die zelfde CD gaf hij opeens de error,
Reboot and select proper Boot device
or insert Boot Media in selected Boot device and press a key
Toen dacht ik, het licht vast aan de DVD.
Dus ik had hem in de DVD drive van een vriend van me gestopt, en had hem gestart.
Daar starten de setup van vista gewoon wel.
Toen dacht ik, laat ik het eens met Windows XP Pro proberen.
Kreeg ik weer het zelfde, het knipperende streepje. Na zeker 15 minuten er hopeloos naar gestaard te hebben, stond er voor het eerst
Die kans heb ik gepakt, en heb nu WinXP pro draaien. Maar nog steeds wil ik vista er op.Press any key to boot from CD
Kunnen jullie me helpen, ik sta namelijk voor een raadsel....
Mvg, Dimplex