Probleem met voeding in een Compaq.

Status
Niet open voor verdere reacties.

basrietkerk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
Ik heb sinds eergisteren ook het probleem met een compaq presario dat de voeding in de PC een knipperent lampje laat zien als ik de netspanning op de voeding zet.
Het is dan niet mogelijk om de pc aan te zetten.
Als ik het MB los haal van de voeding, (de grote 24 pins connector) gaat het lampje bij aansluiten van de netspanning continu branden. Weet jij misschien wat deze indicaties betekenen?

Ik heb sinds eergisteren ook het probleem met een compaq presario dat de voeding in de PC een knipperent lampje laat zien als ik de netspanning op de voeding zet.
Het is dan niet mogelijk om de pc aan te zetten.
Als ik het MB los haal van de voeding, (de grote 24 pins connector) gaat het lampje bij aansluiten van de netspanning continu branden. Weet jij misschien wat deze indicaties betekenen?

Dan moet ik toch wel wat meer weten van je voeding.. welk merk en type, hoeveel watt?
Welke pc zit ie in?

en heeft het bij jou geholpen?

Ik hoef sowieso die links niet te hebben, met mijn voeding is niets mis.
Bas, die eerste link is zinloos, de tweede link moet je toch zelf gaan proberen, het is een troubleshooter voor je voeding.

@basrietkerk,

welkom op Helpmij.:)

Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarom jou gedeelte een eigen plek gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan