Probleem met voetnoten

Status
Niet open voor verdere reacties.

killahke

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Hey,

Ik ben bezig met een eindwerk en heb net enkele voetnoten ingevoegd.
De voetnoten moeten onderaan de bladzijde komen waar de voetnoot staat maar nu heb ik gekeken en staat de voetnoot op de volgende pagina ipv op de pagina waar ze zou moeten staan.
Weet ieand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen om ze op de goede pagina te krijgen?

Groetjes

Laatst bewerkt:
het is iets wat volgens mij niet kan. kan je er een surrogaat voorbeeldje bijhangen?

steven

Je zegt dat het niet kan maar ik verzin dit niet hoor. Het is raar want ik heb 12 voetnoten denk ik en 2 zet hij op de volgende pagina, de rest zet hij wel goed.
Een voorbeeld kan ik nu nog niet toevoegen, heb ene printscreen genomen maar het bestand is te groot om up te loaden.
Heb je zo nog geen idee aan wat dit zou kunnen liggen?

Alvast bedankt

Groetjes

Je zegt dat het niet kan maar ik verzin dit niet hoor.
ik geloof je wel, maar ik blijf erbij dat het niet kan. ik bedoel hiermee dat er misschien een aantal andere factoren dit veroorzaken. spontaan denk ik aan het werken met secties, het bijeenhouden van alinea's,... misschien is het mogelijk om enkel de twee betreffende pagina's uit je eindwerk te uploaden (je wist alles wat ervoor staat en alles wat erna komt). zie wel dat je je originele bestand niet overschrijft.

steven

Ik heb het dus ook even aan een leerkracht gevraagd en die zegt dat ze weet dat het nog soms voorkomt en dat het dus waarschijnlijk een fout is in Word 2003.
Dus nu heb ik dan maar 2007 geinstalleerd, alleen heb ik nu een ander probleem dat ik niet onmiddellijk vind.
Normaal kon je in 2003 bij extra en dan opties zo de breedte instellen van het gebied waarin je links in je document de opmaakprofielen ziet die je aan je tekst hebt gegeven maar dit vind ik nu niet terug in word 2007.

groetjes

Het probleem is wel nog steeds hetzelfde in Word 2007, terwijl toen ik het op de laptop probeerde het daar wel goed lukte, nu snap ik het helemaal niet meer :confused:

groetjes

voor Word 2007 moet ik afhaken. misschien zit er ook een verschil in de printer die geïnstalleerd is op de PC en de laptop.

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan