Probleem met voettekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neuzz

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Hoi allemaal!

Ik heb een klein probleempje.. Ik moet een belangrijk werkstuk inleveren dinsdag en ik wil dat het er wel een beetje knap uitziet. Daarom wil ik in m'n voettekst de namen van de hoofdstukken hebben. Hoe doe ik dit makkelijk en zonder m'n hele document overhoop te gooien? Ik heb al de nodige websites afgestruind maar allemaal zonder antwoord.. Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen!

Alvast bedankt!

Voettekst aanzetten voor de paginastijlen waar je dat wilt hebben en daar de titel van je werkstuk in zetten. Dat kun je doen door het te typen of als veld (dat eerste is simpeler).

Goedemorgen!
Ik heb even gekeken en het was zeker nuttig. Maar het geval is dus een beetje, en dat ben ik vergeten in m'n vraag te zetten (excuses), dat ik dus niet overal hetzelfde wil hebben staan in de voettekst. Ik wil dus op de pagina van de inleiding, inleiding hebben staan en op de volgende pagina dan weer wat anders. Snappen jullie?

Om dat te doen moet je verschillende paginastijlen aanmaken. Dus een stijl voor inleiding, een stijl voor voorpagina, etc. Je kunt dan per stijl aangeven of er een voettekst moet zijn en wat daar dan in moet staan.

En dat doe ik dus zoals is aangegeven op die website? Want als ik dat doe voor bijvoorbeeld 1 pagina, dan krijgt vervolgens de rest van het document ook die opmaak. Dan ga ik naar een andere bladzijde, verander ik hem daar weer naar een ander maar dan is de vorige pagina ook weer in diezelfde paginastijl!

Met invoegen->handmatig einde->pagina einde kun je een overgang naar een andere stijl invoegen.

HELD. Helemaal gelukt. Je moet er even geduld voor hebben, maar dan heb je ook wat! Hartstikke bedankt. Ü

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan