als eerste, Hallo, ik ben nieuw hier, Zammorak (gebruikersnaam van hem hier op het forum) heeft mij doorgestuurd naar dit forum, Ik ben natuurlijk opzoek naar een oplossing voor dit vreselijk irritante probleem, tot mijn grote spijt heb ik nog geen oplossingen kunnen vinden.
Even een paar dingen:
Het betreft een Acer Aspire 7715z (laptop)
met Windows 7 Home Premium x64
Ik heb al gemaild met Acer,
maar het enige wat ik kreeg was een klein bestandje met standaard handelingen die helemaal niks uitmaakten...
Ik weet niet wanneer deze problemen begonnen zijn, maar ik kwam er pas een tijd geleden achter.
Als ik de Volume mixer open in Windows 7 (Witte speaker icoontje) geeft hij me de volume mixer weer
Zoals je al ziet in het plaatje heb ik wat dingen omcirkeld, Die 2 icoontjes zijn Knoppen die je kunt aanklikken, Als je ze aanklikt open ze een bijbehorend scherm, Oftewel voor Gewoon volume of Systeem Geluiden.
Hij opent het scherm netjes, maar voordat ik ook iets kan doen krijg ik een foutmelding en word ik afgemeld!
Het is meestal één van die foutmeldingen, En in het logboek verschijnen 5 Fouten. allemaal betreffende die foutmelding met allen geen oorzaken.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd waaronder:
*Geluidskaart Driver Verwijderen en Opnieuw Installeren (Geen Effect)
*via Configuratiescherm > Systeem uitzetten dat de computer opnieuw moet opstarten bij een fout (Geen Effect)
*Gemaild met Acer Support (Geen Effect)
*Gegoogled voor Oplossingen (Geen Effect)
ongeveer hetzelfde probleem doet zich ook voor als ik mijn USB Hoofdtelefoon in de USB poort steek.
De Hoofdtelefoon Schakeld in, krijgt stroom, en dan volgt er een van de bovengenoemde foutmeldingen.
Wat mij opvalt, is dat VOORDAT het Probleem zich voordoet, Alles werkt. De volume mixer gaat open en in het Configuratiescherm staat netjes een Icoontje voor Realtek HD Audio Manager
Maar NADAT hij een foutmelding heeft gegeven, Is mijn volume mixer Zwart, gewoon geen Inhoud, geeft apparaatbeheer aan dat er Geen Audioapparaten geïnstalleerd zijn.
En is het icoontje voor Realtek HD Audio Manager in Configuratiescherm Weg.
Dus vandaar dat ik hier mijn vraag post.
Ik hoop dat iemand weet wat het probleem is en wat er aan gedaan kan worden.
Met vriendelijke groet,
Tashla
Even een paar dingen:
Het betreft een Acer Aspire 7715z (laptop)
met Windows 7 Home Premium x64
Ik heb al gemaild met Acer,
maar het enige wat ik kreeg was een klein bestandje met standaard handelingen die helemaal niks uitmaakten...
Ik weet niet wanneer deze problemen begonnen zijn, maar ik kwam er pas een tijd geleden achter.
Als ik de Volume mixer open in Windows 7 (Witte speaker icoontje) geeft hij me de volume mixer weer
Zoals je al ziet in het plaatje heb ik wat dingen omcirkeld, Die 2 icoontjes zijn Knoppen die je kunt aanklikken, Als je ze aanklikt open ze een bijbehorend scherm, Oftewel voor Gewoon volume of Systeem Geluiden.
Hij opent het scherm netjes, maar voordat ik ook iets kan doen krijg ik een foutmelding en word ik afgemeld!
Het is meestal één van die foutmeldingen, En in het logboek verschijnen 5 Fouten. allemaal betreffende die foutmelding met allen geen oorzaken.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd waaronder:
*Geluidskaart Driver Verwijderen en Opnieuw Installeren (Geen Effect)
*via Configuratiescherm > Systeem uitzetten dat de computer opnieuw moet opstarten bij een fout (Geen Effect)
*Gemaild met Acer Support (Geen Effect)
*Gegoogled voor Oplossingen (Geen Effect)
ongeveer hetzelfde probleem doet zich ook voor als ik mijn USB Hoofdtelefoon in de USB poort steek.
De Hoofdtelefoon Schakeld in, krijgt stroom, en dan volgt er een van de bovengenoemde foutmeldingen.
Wat mij opvalt, is dat VOORDAT het Probleem zich voordoet, Alles werkt. De volume mixer gaat open en in het Configuratiescherm staat netjes een Icoontje voor Realtek HD Audio Manager
Maar NADAT hij een foutmelding heeft gegeven, Is mijn volume mixer Zwart, gewoon geen Inhoud, geeft apparaatbeheer aan dat er Geen Audioapparaten geïnstalleerd zijn.
En is het icoontje voor Realtek HD Audio Manager in Configuratiescherm Weg.
Dus vandaar dat ik hier mijn vraag post.
Ik hoop dat iemand weet wat het probleem is en wat er aan gedaan kan worden.
Met vriendelijke groet,
Tashla