Probleem met vreemd teken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, door simpelweg nog een keer op dat teken te klikken.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 51
Hallo Pasja,

Ik werk in word 2003, en als ik klik op dat teken die ook in de balk staat is het probleem nog niet opgelost.

Dat werkt in alle Wordversies : '95 - '98 - '2000 - 2003 - 2007.
jij klikt 1x op dat teken,(géén 2x) het verandert licht van kleur en verdwijnt op je papier en bij een volgende opstart van Word is het ook op het scherm verdwenen.
Als dat echt niet zo is, roep dan nog 1x, dan gaan we het anders doen.

Hallo Pasja,

Ik heb meerdere malen gellikt en heb zelfs mijn laptop op nieuw opgestart.
Helaas blijft het logo staan.

Is er misschien een optie op word te resetten of terug te zetten naar de fabriek instellingen? Of Wellicht is er nog een andere optie.

bedankt.

Maar tijdens het één keer aanlikken binnen één sessie van Word verdwijnt het teken, dat moet. Dat het bij opnieuw opstarten terugkomt komt omdat je het kennelijk ooit hebt vastgelegd (onbewust) in de normal.dot van Word.

Laat Windows zoeken naar de normal. dot en verwijder dit bestand. Daarna ben je van het teken af.

Laatst bewerkt:
Hallo Pasja,

Ik heb vorige week gezocht naar het bestandje, maar ik kan het niet vinden. Heb je een andere oplossing?

Verborgen bestanden en mappen weergeven moet wel ingeschakeld staan.
Dat doe je in de verkenner bij, Extra, Mapopties, Weergave.

Klik op "extra" op de menubalk, ga naar "opties", selecteer het tabblad "weergave" en kijk of er onder "niet-afdrukbare tekens" ergens een vinkje staat. Dit overal uitvinken en onderaan op "ok" klikken. Is het nu weg ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan